erik_vice88 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 http://www.illustreradvetenskap.com/Crossl...sp?d=186&a=1007 Här kan du testa ditt IQ, om ni orkar. Det tar 40 minuter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Orka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Gjort det förut. fick 130 eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Smart nog. ...vill dock inte göra några IQ-test, dom säger egentligen inget för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Smart nog. ...vill dock inte göra några IQ-test, dom säger egentligen inget för mig. Samma här :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Samma här :/ Och samma för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Samma här :/ Var det inte du skolkade i tre månader? det är väl inte särskilt smart :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Var det inte du skolkade i tre månader? det är väl inte särskilt smart :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Fick 113 på spridningen 15. Orkade inte med att koncentrera mig på dem 5 - 10 sista. Tar tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 IQ beräknar inte hur smart man är, det är hur logiskt man kan tänka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Heh, great minds think alike... Smart nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) IQ beräknar inte hur smart man är, det är hur logiskt man kan tänka. Jepp. Och om man tänker i samma logiska bana som den som gjort testet så får man automatiskt bättre resultat.. Redigerad 2 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 samma logiska banan Finns det logiska bananer? OMFLOL vad världen är skum idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Finns det logiska bananer? OMFLOL vad världen är skum idag. Samma logiska bana* tänk lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Behöver inget iq test... ja e smart, o de vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Behöver inget iq test... ja e smart, o de vet jag Sättet du skriver tyder ju på att du INTE är så smart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Finns det logiska bananer? Vill du ta en titt på min ologiska apelsin? --- Behöver inget IQ test. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Var det inte du skolkade i tre månader? det är väl inte särskilt smart :/ Jag har skolkat i mer än det men jag är smart(Eller säger man hoppat av skolan då?). Så det är inte omöjligt. Har faktiskt tävlat i kunskap med folk som kom in på många gymnasium och krossat dom. Redigerad 2 juli, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Sättet du skriver tyder ju på att du INTE är så smart. Shit, du måste verkligen vara smart om du kan avögra en annans smarthet genom att se på vad den har skrivit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Gjorde den där för några år sen, fick 110 då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts