Absurd Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 (redigerad) jag kör givetvist med trails på! det blir snyggare då ju. detta är egentligen en ganska onödig pol, men jag är bara nyfiken på hur många som använder funktionen. Redigerad 5 januari, 2003 av mikke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 vad e det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 5 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 inne på display finns det nåt som heter trails. det ändrar grafiken. typ om du kör med trails på vc så ser du att det blir ljusare och mer efekter som att det kommer blod stänk på skärmen när man sågar någon med motorsågen eller att det kommer regnstänk när det regnar. testa att skifta på de funktionen och jämför i spelet om du inte förstår vad jag snackar om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Självklart att jag har trails på man ser mycket lättare då att det e ett jättevälgjort spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 inne på display finns det nåt som heter trails. det ändrar grafiken. typ om du kör med trails på vc så ser du att det blir ljusare och mer efekter som att det kommer blod stänk på skärmen när man sågar någon med motorsågen eller att det kommer regnstänk när det regnar. testa att skifta på de funktionen och jämför i spelet om du inte förstår vad jag snackar om... Kan du förklara lite tydligare, var i menyn inställningen finns? Måste kolla om jag har det på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 6 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 tryck på START, gå in på DISPLAY, där ser ni om det står TRAILS ON/OFF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Jag fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts