jaeger Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Här diskuterar ni allt om Indie. Jag har inte gillat Indie så länge men jag började lite med Rooney, indiepoprock, och nu har jag börjat lyssna på Trail Of Dead dom är riktigt bra, speciellt Let It Dive och Caterwaul. Jag kan nästan slå vad om att jag är den enda indiekillen här haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Njae, lyssnade lite på sånt förut, men visste inte inte vad det var då... Eller, jag visste lite smått, men trodde att det bara var INDISK indepedentmusik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Indie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Indie? Independent musik(för att härma funnylin) h Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Heja indiepop! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Vadå independet music? säg något inde hårdrock då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 I hate em all! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Independent musik(för att härma funnylin) h Vadå härma mig? Vadå independet music? Oberoende av dom stora skivbolagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts