Bubba Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Hej! Jag undrar vad jag behöver för program för att få amxmod eller amxmod x? Vilket e bäst maxmod eller amxmod x? eller går det att ha båda? Sen hur gör jag för att lägga in amx modet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 . www.google.com -> "amx mod guide" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Program? Du behöver amxmod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Amx mod x e bäst tycker jag, lättast att installera, den installerar sig själv man måste bara lägga in plugins o sånt själv, addar du mig på msn så kan jag skicka det till dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts