Jesper Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag startar väll en topic som bara handlar om huset då. Jag börjar med några frågor. de texturerna man sätter på i sketchup fungerar de i spelet eller måste man sätta på de i zmodeler?? och ännu en gång någon som kan hjälpa mig med hur man lägger in ett nytt hus eller är det inte möjligt ännu? för när jag skulle lägga in mitt förra hus i vc så blev det inge bra. här kommer en liten uppdatering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Snyggt. Kan dock inte hjälpa din någonting med dina frågor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 De där texturerna kommer inte fungera, du måste lägga över modellen i zmodeler och då måste du fixa nya texturer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Är du säker på det?? För när jag gjorde en bomb till vc så färga ja den i sketchup och då såg man färgen i spelet men det kanske inte fungerar med texturer. isåfall är det nån som vill hjälpa mig texturera i zmodeler?? här kommer bilder på inredningen iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Ser riktigt bra ut. Hoppas bara SA klarar av polycounten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 *Snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Ser riktigt bra ut. Hoppas bara SA klarar av polycounten. SA klarar polycounten utan problem! Men däremot kan din DATOR inte klara polycounten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Om det går och du vill ha ett tips så kan du ju sätta upp plancher i data rummet (1 gta 3 1 gta VC och 1 gta SA) skulle va coolt (kanske en R* åxå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Ser riktigt bra ut. Hoppas bara SA klarar av polycounten. Han har rätt mycket onödiga polys med, försök att få bort dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts