Jonny Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag sitter själv med korsade armar och ben när jag flyger och tycker det är svårt, vilka kontroller anser ni är smidigast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Dom förinställda... eller om du menar med hydran så tycker jag nog 8an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Som vanligt med pilknapparna och 'S' för att nosa uppåt och 'W' för neråt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PanzerPanz Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Kör default på flygning tycker det är lättast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eindpeng Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag med, synd att det är omöjligt att flyga med musen. Hade det varit liknande muskänsla som i Battlefield 1942 hade det varit riktigt trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts