P-C Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Så du är döpt till P-c-2? Hrm hrm.. VÄnta lite.. HHAHAHAHAHAHHAA . Ägda lilla du. Snälla föräldrar som döper dig till det. T: Jag har sett några filmer som P-C har gjort och ska se denna snart men det behövs nog egentligen inte eftersom jag vet att dom är apigt bra. Höhö. du lär bli posetivt överaskad. I förra "filmen" så såg man både "net_graph" och consolen ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Rätt feta skills med AWP'n... även om dom du spelar mot verkar vara rätt så dåliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Den var bra P-C!! 7 Tummar upp!! ÄDIT:HLTV MODELS 4 teh win!! Redigerad 4 juli, 2005 av _EmiL_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Rätt feta skills med AWP'n... även om dom du spelar mot verkar vara rätt så dåliga Dom sög för det mesta. fast att jag oftast söker skillad tack _Emil_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Btw hur kan man lira 1.3 över internet? Finns det att fixa nån stans eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 Btw hur kan man lira 1.3 över internet? Finns det att fixa nån stans eller? #cs1.3 jag var en av startarna men bewgarna slängde ut mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 #cs1.3 jag var en av startarna men bewgarna slängde ut mig Ok. Synd att jag har sån slö uppkoppling så att jag inte kan tanka filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Ok. Synd att jag har sån slö uppkoppling så att jag inte kan tanka filmen Du klarar dig nog utan den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Du klarar dig nog utan den. No shit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 (redigerad) Jag försökte spela upp din film i Mplayer men det kom bara upp nåt skit om Frame Error eller nåt Redigerad 13 juli, 2005 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Jag försökte spela upp din film i Mplayer men det kom bara upp nåt skit om Frame Error eller nåt Öppna i divx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 14 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2005 Öppna i divx Jag har inte DivX, har bara Mplayer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krull Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Jag har inte DivX, har bara Mplayer Ladda ner fins säket på downloads.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Divx.com/org? , Filefront cpar för moi, så ja skiter i det..hej på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts