P-C Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Håller på med en ny fragfilm. Den förra som flera har sett SUGER!!!! Har börjat om på nytt och använder gamla demos jag har på hårddisken. Vissa klipp från 1.3 och resten från 1.6 OFFICIELLA TRAILERN KLAR! Trailern Redigerad 2 juli, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Tankar, ska bli kul och se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Råka ladda upp den långa versionen. laddar upp den rätta nu klar. Redigerad 2 juli, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Foerlat dubbelpost men ville notifya att trailern är "klar"' trailern vågar nog inte lägga upp på FB för då kommer dom köra över mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jo, den var söt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Är den dålig slår jag dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) 24 min!!! BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!.... 22 27 Redigerad 2 juli, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag ska göra en source demo.. då ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Vad ska man spela upp den i...? I Winamp hackar den, samma i WMP, i Videolan så öppnas inte ens bilden? Man hör bara musiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Vad ska man spela upp den i...? I Winamp hackar den, samma i WMP, i Videolan så öppnas inte ens bilden? Man hör bara musiken. Det är .WMV tyvärr så hackar den. kan bero på att jag försökte pressa storleken. EDIT: funkar bra i DivX märkte jag Redigerad 2 juli, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Damn, inte dåligt grabben! Imponerad som fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Damn vill tanka. Stupid dial-up. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C-3 Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 suckk.... fan vad du är patetisk . hahahahhahah, ska posta en film med mig sen så ska du bli pewnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Hur många tror du skrattar åt att du döper dig till "P-C-3" och fjantar dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Hatar Filefront, någon som kan lägga upp på rapidshare eller något..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Hatar Filefront, någon som kan lägga upp på rapidshare eller något..? Tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Allså.. nu finns det P-C, P-C-2, P-C-3... lite jobbigt att man inte kan komma på ett eget namn. ontopic: Bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Allså.. nu finns det P-C, P-C-2, P-C-3... lite jobbigt att man inte kan komma på ett eget namn. ontopic: Bra... Offtopic: Jag vill döpa om mig men får inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Offtopic: Jag vill döpa om mig men får inte Vafan skulle du ens döpa dig till P-C-2 för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Så du är döpt till P-c-2? Hrm hrm.. VÄnta lite.. HHAHAHAHAHAHHAA . Ägda lilla du. Snälla föräldrar som döper dig till det. T: Jag har sett några filmer som P-C har gjort och ska se denna snart men det behövs nog egentligen inte eftersom jag vet att dom är apigt bra. Redigerad 4 juli, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts