Merkky Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Vid spalten i sidan med alla gta spelen borde ni lägga gta forum också... för när man tex. går in på GTA San Andreas och trycker på forum så kommar man ju ändå inte till nåt speciellt GTA San Andreas forum utan man väljer vilket spel man vill prata om... hajar ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jepp... det ska nog fixas hoppas jag, har också undrat över det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag förstår inte riktigt vad du menar. Kan nån förklara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jag förstår inte riktigt vad du menar. Kan nån förklara? Samma här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Det är säkert för att ni spenderar er tid på forumet och inte huvudsidan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jo, så här är det förstår ni: http://www.gtasajten.com/gtasa/index.php Sedan letar ni upp avdelningen community,tryck på forum. *Klick* Nu,man borde ju komma till San Andreas forumet direkt,men istället kommar man till forumets index där man kan välja vilket forum man vill skriva i. Hoppas ni förstår era tokar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 17 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2005 Jo, så här är det förstår ni: http://www.gtasajten.com/gtasa/index.php Sedan letar ni upp avdelningen community,tryck på forum. *Klick* Nu,man borde ju komma till San Andreas forumet direkt,men istället kommar man till forumets index där man kan välja vilket forum man vill skriva i. Hoppas ni förstår era tokar. Jag skrev det där för 2-3 veckor sen. Jag fattade dagen efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag skrev det där för 2-3 veckor sen. Jag fattade dagen efter. Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts