Arman Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Måste man ha DVD-spelare för att spela GTA3 (PC) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Det tror jag inte, På skoj så provade jag att pula in gtaIII installations-cd på min gamla dator(Med endast CD Rom.) Installationsprogrammet kom upp nästan på en gång(Då borde det gå utan)...Men det hade ju aldrig gått att spela på den datorn så jag vet inte om själva spelet fungerar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Det finns väl inte ett spel i världen som kräver DVD spelare? mao du behöver inte DVD för GTA3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Har du inte DVD på din nya dator Arman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Måste man ha DVD-spelare för att spela GTA3 (PC) Självklart inte. Det finns väl inte (vad jag vet) ett enda spel som ligger på DVD-skivor!!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 ps2 spelen gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 ps2 spelen gör det Jajaja, men nu snackar vi om dataspel här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 ok då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts