Hellfir3 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag hittar av någon anledning aldrig någon att skjutsa i taxibilarna, kan köra runt i städerna hur länge som helst utan att hitta en kund. Ska det vara så svårt? Och ja jag har naturligtvis aktiverat uppdragen när jag försöker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Du ska åka till en blå kvadrat eller triangel på radarn så kommer du till en snubbe med en pil över sig, stanna vid honom/henne så hoppar han/hon in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Edit : Oj läste inte hans inlägg ordentligt. Redigerad 2 juli, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Blå prick på kartan... så har dom en pil över huvvet... dom brukar va NÄRA dig när du startar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts