Jump to content

Vilken komiker finner du roligast?

Funnylin
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 95
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Anders Johansson och Måns Nilsson

Jonas Gardell

Eddie Izzard

Johan Glans

Galenskaparna och AfterShave

Anders Jansson och Johan Wester

Dave Chappelle :wub: (SNYGG med...)

Claes Malmberg

Ebeeto ;) (Jo, han är rolig även till vardags...!)

Får jag klappa dig på huvudet? En till som gillar Eddie Izzard ÄNTLIGEN.

@ Funnylin: Will Ferrel är bra. Anchorman, SNL och Jay and Silen-Bob Strikes Back. Några filmer och annat han varit med i.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pablo fransisco

Har han kommit ut med en ny rutin än? Den gamla börjar bli...ehh...gammal. :wub:

@ Funnylin: Will Ferrel är bra. Anchorman, SNL och Jay and Silen-Bob Strikes Back. Några filmer och annat han varit med i.

A Night at the roxbury och Old school för att nämna ytterligare. För att inte tala om hans hysteriskt roliga visiter hos Conan O'Brien. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
@Funny: Logga in och godkänn mig på MSN för hellvöö. I'm lonely!

Done!

Får jag inte sova ifred?

---

Gilbert Gottfried är rolig! Mitch Hedberg var rolig ( :'( )!

"If you're flammable and have legs, you are never blocking a fire exit."

"An escalator can never break: it can only become stairs. You would never see an 'Escalator Temporarily Out Of Order' sign, just 'Escalator Temporarily Stairs. Sorry for the convenience.'"

"Alcoholism is a disease, but it's the only one you can get yelled at for having. Goddamn it Otto, you are an alcoholic. Goddamn it Otto, you have Lupus... one of those two doesn't sound right."

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har han kommit ut med en ny rutin än? Den gamla börjar bli...ehh...gammal. :huh:

Det senaste jag såg utav Pablo Francisco var hans show "Bits And Pieces" och den var faktist helt okay.

Han är riktigt rolig... jag skrattade så mycket så att det kom tårar ur mina ögon, och det var bara efter tio minuter av showen... och jag överdriver inte.

För er som inte har sett den så finns den att ladda ner här: Pablo Francisco - Bits And Pieces

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Will Ferrel

:huh:

Lasse Lindroth
Han ska man inte glömma bort. Han var en av Sveriges roligaste "stand-uppare"!

Det senaste jag såg utav Pablo Francisco var hans show "Bits And Pieces" och den var faktist helt okay.

Den nedskalande varianten i Comedy Central presents var bättre. Bits and Pieces var lite lång...

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska man välja folk man tycker är rolig i sitt jobb eller utanför?

Väljer väl lite både och:

Zach Braff - Jävligt rolig kille, såg han när han var hos Conan och även sett när dom följde efter han i sitt vardagliga liv...jordnära kille och bara jävligt grym...

ok det var var jobbigt att beskriva folk så ja drar väl nåra till som förtjänar att vara på min lista

Conan O'brien

Dave Chapelle

Robert Smigel

kom på att denna lista blev precis som i idol tråden...jag dyrkar komiker <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor