Matteus Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Monthy Python gänget . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag glömde bort mästaren.. Eddie Izzard. Man kan inte qouta honom. Man ska se honom också. Otroligt rolig människa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Happy Gilmore ska gå på 5an på onsda.. klockan 9 ska spela in DEN GICK I ONSDAGS den har redan gått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Robert Gustafsson Johan Rheborg Jim Carrey Tom Green Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Tom Green Fan glömde han. Han är ju helt underbar i Freddy got Fingered Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Oj, jag får inte glömma Monthy Python-gänget. Yes... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag skäms för att jag glömde dom. Monty Python is the shizzle också. Kolla på dom här videosarna http://www.eddieizzard.com/thingie_things/video.izz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
erik_vice88 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Letterman Seinfield ...och Chris Tucker i Rush Hour. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 DEN GICK I ONSDAGS den har redan gått Va fan.. de står ju på kanal5.se att den ska gå på onsda.... då lär de väll ändå va på onsda? om de e som du sa så borde dom ju fan ta bort de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Va fan.. de står ju på kanal5.se att den ska gå på onsda.... då lär de väll ändå va på onsda? om de e som du sa så borde dom ju fan ta bort de Jag kan instämma Pottzork. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Va fan.. de står ju på kanal5.se att den ska gå på onsda.... då lär de väll ändå va på onsda? om de e som du sa så borde dom ju fan ta bort de Den kommer inte gå på onsdagen som kommer nästa vecka. för den gick onsadgen som var den här veckan .. den har redan gott. du missade den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Monty Python-grapparna är väl mestadels roliga, dock kan deras sketcher gå så långt så att enbart riktigt inbitna fans av brittisk humor finner dem roliga. "Life of Brian" och "The Holy Grail" är väl de av deras filmer som står högst på min lista. Jim Carrey är komediernas kung, kommer sörja honom när han dör. Den där snubben som stod och skojade om hur rasistiskt USA var på tvåan för några veckor sedan var också rolig, dock gick han lite för långt. Tror han hette Chris Tucker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jim Carrey han är så skööööön, när han väl startar med det han kan bäst. Will Smith är oxå rätt bra Galenskaparna är så himmla bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Standup: Eddie Murphy Jerry Seinfeld Dave Chappelle Bill Hicks Norm MacDonald Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Den kommer inte gå på onsdagen som kommer nästa vecka. för den gick onsadgen som var den här veckan .. den har redan gott. du missade den Jag ska stämma jävla kanal5 helvetet.. som skriver falsk reklam för happy gilmore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag ska stämma jävla kanal5 helvetet.. som skriver falsk reklam för happy gilmore Du kollar väll i en gammal tvtidning kolla datumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Du kollar väll i en gammal tvtidning kolla datumet Kolla på kanal5.se både igår kväll.. och idag sen efter att du sa att att den gick i onsdas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Kolla på kanal5.se både igår kväll.. och idag sen efter att du sa att att den gick i onsdas DEn kanske går igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 DEn kanske går igen Om den inte gör de ska ja skriva ett mail till kanal5 o klaga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jim Carrey å Eddie Murphy W0rd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts