Funnylin Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Vem är den personen, död eller levande, som du finner absolut roligast? Svårt att välja? Lista ett par du finner extra roliga. Jim Carrey är en av mina favoriter. När han sätter igång med det han är bäst på kan det vara svårt att andas mellan skrattattackerna som följer. Will Ferrell är nog den som är roligast just nu. Ingen har bättre timing. Ingen...är lika jävla rolig just nu helt enkelt. Vilka får er att skratta extra mycket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Adam Sandler Conan O Brien äger oxo... men adam sandler ligger på första plats Chris Rock e oxo jävligt rolig.. men adam sandler e kung EDIT: la till nån Redigerad 2 juli, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jim Carrey är skön som fan i filmer som t.ex. Dum och Dummare, cablegay och Mina jag och Irene (om det är i den filmen han är pappa till 3 negersnubbar?) då är han skön som satan Adam sandler är kung i Happy Gilmore pervy nilegård i nile city är grymm.. Conan o Brien.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 cablegay Missade den filmen... Kanske mest för att jag inte är så "into" den genren... Nåväl, killen med "Triumph - The Insult Dog" är mäkta kul. Annars har jag sån egen humor, att jag tycker att jag själv är jävligt kul. Stand up hade varit kul nån gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Nåväl, killen med "Triumph - The Insult Dog" är mäkta kul. Robert Smigel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jim Carrey är skön som fan i filmer som t.ex. Dum och Dummare, cablegay och Mina jag och Irene (om det är i den filmen han är pappa till 3 negersnubbar?) då är han skön som satan Adam sandler är kung i Happy Gilmore pervy nilegård i nile city är grymm.. Conan o Brien.. Happy Gilmore ska gå på 5an på onsda.. klockan 9 ska spela in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Robert Smigel. Neat-o... Men vafan. Killen är jude! Måste bojkotta! ... Uhm... Nä. Hur kommer det sig att judar är så kul? Seinfeldt, typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jim Carrey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jim Carrey i Ace Ventura är ju makalöst, jag kan ligga och skratta tills jag dör. Adam Sandler är ju också rolig speciellt i Waterboy när han ska tackla någon och han springer fram som ett svin. Men jag kan inte så mycket om Amerikanska komiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jim Carrey is the shizzle ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Chris Rock och Chris Tucker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Kevin Smith. Ja, nu är han regisör men han är med som Silent-Bob i sina filmer. Så han gör väldigt bra filmer. Alla som är med i Hans filmer är roliga. Tillochmed tråkiga människor . Som Ben Affleck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Woody Allen!! Bröderna Marx!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Standup: Eddie Murphy Jerry Seinfeld Dave Chappelle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Robert Gustafsson Jim Carrey Nästan alla andra som andra har skrivit här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Standup: Eddie Murphy Jerry Seinfeld Dave Chappelle Bland andra... Eddie Murphy - Helt klart bäst, bevisat genom standup-komedierna Delirious och Raw Jerry Seinfeld - Löjligt bra! Serien äger lika mycket... Conan O'Brien - Har sådan humor som ingen annan har... och det gillar jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Seth McFarlane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jim carrey, will smith (om jag tog rätt nu ) är sköna oh, big penis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Alla i Killinggänget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jim Carrey å Eddie Murphy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts