Air_born Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Krypskytte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Det är en pistol haha Ebeeto, där fick du till det Nähä? E det en pistol? OMG Jag trodde att det var en bazooka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Krypskytte Men du behöver inte posta varenda bild du hittar på nätet, länka alla i ett inlägg istället å posta dom riktigt snygga. posthunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Du sökte på "bajs" på Google... BUSTED! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Kul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 "Carl Gustaf antitank recoilless rifle" Gjord av Saab? Ja sabba har gjort en massa strids flygplan,båtar,fordon och vapen för svenska försvaret Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Ja sabba har gjort en massa strids flygplan,båtar,fordon och vapen för svenska försvaretDet där e inget fordorn, men lite konstigt att saab gör vapen.. trodde dom bara gjorde bilar Redigerad 2 juli, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Ja sabba har gjort en massa strids flygplan,båtar,fordon och vapen för svenska försvaret Vem har sabbat vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Vem har sabbat vad? Han har sabbat massa stridsflygplan, båtar, fordon och vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Vem har sabbat vad? SABB menar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 SABB menar jag SAAB heter det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 SABB menar jag Jaså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 SABB menar jag SABB? SAAB menar du la? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 SABB menar jag Sabb Du har skrivit 26 inlägg i denna tråden på en timme, chilla lite, vill vi se bilder på vapen vet vi hur man googlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 SAAB heter det.. Jävla ordmärkare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Det står Desert Eagle på den så jag gissar på dt Kunde du inte utan att läsa? @Air_born: Aa, ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jävla ordmärkare Jävla vapennörd... ....Vafan jag får nog lägga mig nu....Natti, Natti alla gtasajtare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 OMG!! kolla denna fetingen!!!! http://www.briobutiken.se/WebArchive/products/large/12712-943.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 @Air_born: Aa, ibland Vadå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts