Wu Zi Mu Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Med den logiken kan jag säga att jag inte tror på Ebeeto. Ebeeto finns bara i er fantasi. Inte den "God" xP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Vill du döda gud? ( ) FAn ja den jävlen har plågat mig tillräckligt tycker JAG, men nog fan ska han fårtsätta att jävlas å plåga mig om jag hade kunde skulle jag bomba han till sten ålder eller till irak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Dens utsenede, dens kraft att kunad döda GUD, den rekyl, dens ljud, Allt med den älskar jag Det är sorgligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) En SPAS-15 användes av franska armen Redigerad 2 juli, 2005 av Air_born Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 En SPAS-15 användes av franska armen So? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Inte den "God" xP. Hur många finns det? (Ingen enligt mig, naturligtvis) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 En SPAS-15 användes av franska armen Men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Altså alla ni Green peace jävlar som har nåt i mot vapen å sånt kan sticka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Detta gillar jag mest. Så sexistiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Altså alla ni Green peace jävlar som har nåt i mot vapen å sånt kan sticka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Bara för att man har ett intresse för vapen betyder väl det knappast att man vill ha krig på jorden? Mitt vapenintresse är minimalt, men när det dyker upp en sån här tråd så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Är den inte gullig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Hur många finns det? (Ingen enligt mig, naturligtvis) Öhm.. 7 st? Fråga inte varför, mitt turnummer. Vapen har jag inte så jätte mycke emot, men missbruket, vid namn krig. Redigerad 2 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) ....Ska nog sova istället Redigerad 2 juli, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Altså alla ni Green peace jävlar som har nåt i mot vapen å sånt kan sticka Du vet vad Green Peace är va? Vad har dom med vapen att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Är den inte gullig?? Joo, vad göllig.. Får nästan lust att pussa den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 ....Ska nog sova istället Precis vad ska man skjuta med då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Altså alla ni Green peace jävlar som har nåt i mot vapen å sånt kan sticka Dagens lol ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Precis vad ska man skjuta med då?? När jag sover?? Helst inget, vill ha lung och ro när jag sover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Framtiden IDAG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts