BroDD Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Alla vett vad detta är? M4A1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 M4A1? Ja den åvan för men den under va en ak 47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 DE har jag. Jag tror dom har fått alla vapen från www.soldf.com Har det också, vill du spela? Och SoldF har i sin tur fått vapnen FM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) . Redigerad 1 juli, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag fattar inte varför alla är så jätte intreserade i vapen för. För de är tuffa och det är lätt att döda någon med dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Fan vapen äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 För att citera Titus far i sitcomen "Titus". "We don't need guns, son. The men in our family have penises." Vapen = Krig = Död = Dåligt Vapen = Dåligt Orka vapen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Ljud dämpare??haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Orka vapen! W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 För att citera Titus far i sitcomen "Titus". "We don't need guns, son. The men in our family have penises." Vapen = Krig = Död = Dåligt Vapen = Dåligt Orka vapen! Listen to the God. (w0rd) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Lite SH screens, kan hitta vapnen på SoldF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Fan vapen äger Vad exact tycker du "äger" med vapen?? Att man kan döda folk? Tycker du att det är så tufft? Redigerad 2 juli, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Detta gillar jag mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Listen to the God. Med den logiken kan jag säga att jag inte tror på Ebeeto. Ebeeto finns bara i er fantasi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Vad exact tycker du "äger" med vapen?? Att man kan döda folk? Tycker du att det är så tufft? Dens utsenede, dens kraft att kunad döda GUD, den rekyl, dens ljud, Allt med den älskar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) ... Redigerad 2 juli, 2005 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Dens utsenede, dens kraft att kunad döda GUD, den rekyl, dens ljud, Allt med den älskar jag Du är en sån som ger gta-spelen dåligt rykte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 dens kraft att kunad döda GUD Vill du döda gud? ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Med den logiken kan jag säga att jag inte tror på Ebeeto. Ebeeto finns bara i er fantasi. I am everywhere... I ams who I ams, biyetch! @Air_borne: WTF? Sluta nu innan du creamar på skärmen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts