Air_born Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Ja..du kan väll läsa vad som står där ovanför? Redigerad 1 juli, 2005 av Air_born Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Läsa vadå? Redigerad 1 juli, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Läsa vadå? Topicens namn tror jag att han syftar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Läsa vadå? Det är en liten lapp på vapnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Vad är trådens syfte egentligen? Att lägga upp bilder på vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Undrar också vad trådens syfte är. "Jag har ett vapen, diskutera om det" - "Vilket fint vapen" - "Jag tyckte avtryckaren såg ut som ett vanskapt helveteskreatur." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Vad är trådens syfte egentligen? Att lägga upp bilder på vapen? Du kan ju börja med att läsa lite. Sen kanske du råkar läsa : Vapen, Snack om vapen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Vad är trådens syfte egentligen? Att lägga upp bilder på vapen? Typ. snack om vilka vapen som man gillar å lägga upp bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Typ. snack om vilka vapen som man gillar å lägga upp bilder Aha (bäst att jag går och lägger mig nu ). Redigerad 1 juli, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Ett svenskt vapen: M86 Pansarskott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Hade en soft airgun i den versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Ja..du kan väll läsa vad som står där ovanför? PSG 90 Strv122 Strf90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 PSG 90 Strv122 Strf90 Leka krig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 M4A1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Alla vett vad detta är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Kan ju passa på att säga att min morfar hjälpte till att designa jasplanen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Kan ju passa på att säga att min morfar hjälpte till att designa jasplanen Coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Har ni Bf1942 och vill leka krig med svenska vapen vill jag hänvisa er till Silent Heroes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Har ni Bf1942 och vill leka krig med svenska vapen vill jag hänvisa er till Silent Heroes. DE har jag. Jag tror dom har fått alla vapen från www.soldf.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts