hyperberit Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Bättre förr: Musik (särskilt 50-60talet) bilarnas former (samma tidsålder) mode coca cola innehöll mer kokain >>FANNS INGA FJORTISAR<< bättre nu: man har väl bättre liv än då antar jag högre teknologi bättre högtalare snabbare datorer tjejer har string Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag orkar inte gå in på en massa detaljer, helt enkelt för att jag inte har lust att skriva en mammutpost just nu, men summa summarum så tror jag nog att det är bättre nu. Generellt sett också, inte från ett visst perspektiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Bättre förr: Musik (särskilt 50-60talet) bilarnas former (samma tidsålder) mode coca cola innehöll mer kokain >>FANNS INGA FJORTISAR<< bättre nu: man har väl bättre liv än då antar jag högre teknologi bättre högtalare snabbare datorer tjejer har string Faktist så innehöll coca cola kokain bara när det användes som läkemedel, och var väldigt dyrt pga kokainet, sen smakade det gott o kom som dryck utan kokain i... och det användes av läkare på 1800-1900 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Bättre förut: Bilarna och musiken Bättre nu: Medeciner och teknelogin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Men förr var man ju yngre åxå. då uppfattade man allting på ett annat sett. när jag var liten tyckte jag barbappa ägde, nu är det bara en tråkig serie BARBADADDY!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Jag orkar inte gå in på en massa detaljer, helt enkelt för att jag inte har lust att skriva en mammutpost just nu, men summa summarum så tror jag nog att det är bättre nu. Generellt sett också, inte från ett visst perspektiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Jag orkar inte gå in på en massa detaljer, helt enkelt för att jag inte har lust att skriva en mammutpost just nu, men summa summarum så tror jag nog att det är bättre nu. Generellt sett också, inte från ett visst perspektiv. Varför skriva två identiska poster några timmar efter varandra? Förr var det inga ungjävlar som bråkade hela tiden. Som vissa sagt, man kunde nästan inga fula ord alls. Jag var mer mobbad då än nu. Mindre miljöfarliga utsläpp Mindre brott som begicks etc etc etc Nu: We live in the hell! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thegtafreak Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 (redigerad) Här är ett diagram som visar hur mycket småbarn svär ps:jag skulle vilja åka tillbaka till tiden när man var utsatt för mobbning (som jag var i första och andra klass) och bara skrämma skiten ur dem som mobbade mig Redigerad 6 juli, 2005 av thegtafreak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Det är nästan jobbigt att tänka tillbaka! man hade u inte tråkigt en enda dag när man var yngre =)! Som många andra här har skrivit, Disney Dags.. som lite senare följdes av små stjärnorna eller något sådant, hela familjen var hur som hellst samlad, vilket inte händer så ofta numera! LEGO framförallt, det är bland det bästa som hänt mig i mina yngre dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Elvis?? Ja, juste. Min grannes katt Elvis som dog för en sisådär 10 år sen :'( Saknar honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Bättre förr : BAMSE FFS! (Kalle svartskalle ) Hota med födelsadagskalas. Kunde fråga/säga va som helst och inga blev sura. Bättre nu : Datorerna, tvspelen. Bilarna Musiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Bättre förr: TV...Disney klubben Turtles Bamse Nintendo inline hockey på gården disney Musik alla galna lekar med svärd och pinnar Bättre nu: Datorer Spel grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 inline hockey på gården W0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 När man var liten kunde man roa sig med vad som helst utan att skämmas. man hade inga komplex heller. eller, även om man tyckte något var fel med än själv var det inget man fokuserade på. åsså fanns ju quack pack! (kanske finns fortfarande, har dock inte sett det sen jag var 7-8 år.) man kunde också spela hercules och andra disney spel utan att skämmas man kunde ta på sig vad som helst också, utan att dom andra barnen kommenterade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts