Foo Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Bättre Förr: Barnprogram TV-spel i klasserna: "3D-Äventyrspel" och alla "2D-spel" Man kunde springa naken på allmän strand och bygga sandsott... (utan att bli tagen av polisen) Bensinpriset Final Fantasy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Klart det var bättre förr. Hakuna Matata fram tills man började 1an 2an typ.. Då gick allt neråt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 KALAS VA ALLTID KUL! då kunde man på dagis säga "om du itne är snäll mot mig får du inte komma på mitt kalas, sådeså!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 KALAS VA ALLTID KUL! då kunde man på dagis säga "om du itne är snäll mot mig får du inte komma på mitt kalas, sådeså!" Men, ööh... Det kan man forfarande säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 När jag växte upp i en söder-förort så var det ett gäng 8åriga turkar som "ägde" sandlådan på gården...så jag samlade ihop ett gäng i min ålder. Vi gick till anfall mot turkarna, dom var så klart mycket starkare för dom var ju typ 3-4 år äldre. Men då kom en av "våra" föräldrar och jaga iväg turkarna. Så vi fick sandlådan till slut. Detta var under mitten av 80 talet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Allt förutom spelen och godis(mer idag) och musiken(!) var bättre förut. Musiken har dock sina bra saker än idag, men den var bättre förut... Redigerad 2 juli, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Bättre förr: -Magnus Uggla -Arkadhallar (Finns förvisso nu med men iallafall) -Nintendo, som Ebeeto nämnde -Doom, GTA, Tomb Raider -Super Mario -Sonic Inget mer jag kommer på just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Bättre förr: -Magnus Uggla -Arkadhallar (Finns förvisso nu med men iallafall) -Nintendo, som Ebeeto nämnde -Doom, GTA, Tomb Raider -Super Mario -Sonic Inget mer jag kommer på just nu Elvis?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Vad var bättre förr, barnpogrammen (Starzinger), graffitin var bättre förut. jag var en bättre människa förut. nu har bara allt gått åt helvete, barnpogrammerna suger, graffitin har tagits över av skitungar och jag blir bara mer otrevlig för varje dag,, iofs är snus förtfarande bra (en sak som aldrig ändrar sig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Men jag säger det igen. Alla tv-serier och spel etc som var bättre förr finns ju fortfarande kvar! Nu har vi allt det gamla + det nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Det mesta var bättre förut... suck. För varje minut som går så blir vår värld ännu värre. Det går utför med mänskligheten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Power Rangers var spännande förut.. inte längre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Det var bättre förr utan kapitalismen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 .det mesta var bättre förr... för tillfället är det enda som jag kan komma på som är bättre nu för tiden är att det finns 3D-GTA och bredband.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Men, ööh... Det kan man forfarande säga! Nu för tiden säger man "Om du är dum mot mig, får inte du komma på mitt rejv-party. Sådeså!" Jag kommer ihåg när jag var så där.. liten xP. Velade alltid fara till min kusin och kolla The Wraith. Filmer höll mycke längre, nu för tiden kollar man en film å sen samlar den damm. Förr kunde man sitta å glo en film 17 ggr om, kanske tog ett tag å fatta den eller så var det.. ingen aning xP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag tror att en stor del till att man uppfattade allt som mycket bättre förr i tiden var nog att man inte uppfattade problemen, man sket i nyheterna, man förstog inte vad dom´menade med "grov misshandel med järnrör"! Nu, idag så är det som om världen kollapsat på en, "allt var så bra, men nu är allt piss". Dom kommer med stor sannolikhet säga samma sak om femtio år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Sant. Men det där me att småungar svär å skriker som om dom läst svordoms lexikon, var har dom fått det ifrån?. Troligen från oss. Inte just vi i den här topicen, men vi som var små "förr" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Förr kändes det mer när det blev sommarlov, nu känns det knappt nåt Men nu kommer är det ju bättre grafik och sånt, men och andra sidan så var det ju bra grafik förr tyckte man Men trots allt är det nog bättre nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag tycker de flesta fordon var finare förr. Se jämförelsen: Jag tycker faktiskt att 00an är snyggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Minns början av 90-talet bra, då man gick på dagis, resan till USa 1992, Första dagen i skolan , 1994, snöstormen 1995 m m m Disney Dags som sändes runt 93-94 minns man ju Och sen för att icke förglömma, Power Rangers! 1993 rocks! Those were the days Redigerad 5 juli, 2005 av don_salvatore87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts