Ebeeto Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Det sägs att det var bättre förr. Sedan sägs det också att det inte var bättre förr. Vad är rätt och riktigt? Låt oss alla göra en lista. Saker som var bättre förr, saker som är bättre nu. Jag kan börja! Bättre förr: - Turtles - Glasspriser - Ronny och Ragge - Nintendo - Utsvängda brallor och gigantiska kragar Bättre nu: - TV-spelsgrafik - Lite musik... - Sexualiserat barnmode Redigerad 1 juli, 2005 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Men förr var man ju yngre åxå. då uppfattade man allting på ett annat sett. när jag var liten tyckte jag barbappa ägde, nu är det bara en tråkig serie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Kommer inte på nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Men förr var man ju yngre åxå. då uppfattade man allting på ett annat sett. när jag var liten tyckte jag barbappa ägde, nu är det bara en tråkig serie Barbapappa äger fortfarande... Så det så! EDIT: Glassen 88:an... Bättre förr... Den suger idag, med skitlite strössel och en massa frost... Redigerad 1 juli, 2005 av Ebeeto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Bättre förr: - Livet (eller det var enklare) - Barnprogram Bättre nu: - Spelgrafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Bättre Förr: Barnprogramen (Inte för att jag kollar på det nu, men man ser ju reklamer och sånnt...) Inte såå mkt krig Billigare saker Spelen (Minns då jag spelade Pokémon som fan Jag kunde varenda litet monsters namn.... Those where the times) NEJ...sitter jag här och längtar tillbaka till Pokémon tiden? *slår mig själv på fingrarna* Bättre nu: TV-spelsgrafik Datorerna Fordon Kommer säkert på mer sen... Redigerad 1 juli, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 MAGNUM EGO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Inte såå mkt krig Tycker du att det var mindre förr? Redigerad 1 juli, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Inte såå mkt krig Var väl minst lika mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Tycker du att det var mindre förr? .mmm...om man jämför med dagens läge? Var väl minst lika mycket. jaja, men jag var liten då, så jag skriver bara det som jag kommer ihåg..och jag kommer ihåg att det inte var så mkt krig... Eller VILL jag bara komma ihåg det? Redigerad 1 juli, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Bättre nu: Fordon Jag tycker de flesta fordon var finare förr. Se jämförelsen: Cadillac Eldorado anno 1973: http://212.112.182.19/images/43/43-43981522643.jpg Cadillac Eldorado anno 2000: http://212.112.182.19/images/33/33654_ZCA962.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 .mmm...om man jämför med dagens läge? Nja, jag tycker väll inte att det är någon större skillnad ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Nintendo.. 8 bitars.. kommer ihåg när man va 4-8 år o satt uppe o spela zelda o super mario spelen hela nätterna.. de va tider de... dom spelen var.. öh, ÄR!! roligare än dagens spel Dagis... leka hela dagarna me sina favvolesaker Alla leksaker man hade.... nu e de bara.. äh ja vet inte.. roligare när man va liten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag tycker de flesta fordon var finare förr. Se jämförelsen: *bild* *bild* Precis!! Håller med dig till 100%! Där är ju den ifrån -73 mkt finare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Bättre förr: Mysiga hemmakvällar med mamma och pappa och Disney Dags Bättre nu: Kul att vara lite äldre. Men får göra mer saker och känna sig lite cool/stor utan att göra sig till. Editerar in fler saker sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Bättre förr: Mysiga hemmakvällar med mamma och pappa och Disney Dags Bättre nu: Kul att vara lite äldre. Men får göra mer saker och känna sig lite cool/stor utan att göra sig till. Editerar in fler saker sen Där får det bli ett stort w0rd! Nu känner man sig så mkt äldre än barn som är typ 9-10 år Jag minns då jag själv var i den åldern, vad rädd man var för dom "stora" grabbarna i 8:an o 9:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Bättre förr: Magnum Frosseri Duck Tales (möjligtvis går det på "Disney Channel" men det tänker jag inte direkt skaffa ) Spelen var roligare förr. Dagis Att EA (Electronic Arts för dem som inte vet, men jag antar att dem flesta vet det) inte var så jäkla stort. Hatar EA. Bättre nu: Spelgrafik Redigerad 1 juli, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Bättre förr: - Sommaren. När man sprang omkring som en liten gosse på gräsmattan och badade varje dag. - Inte alls lika stöddiga småungar. När JAG var liten var det fulaste ordet man kunde "helsike". Nu så svär typ 10-åringar något så förbannat. - Själva levandet. Då kunde man leka och se ut hur som helst. Nu måste man se snygg ut, vara smal, mogna till etc. Bättre nu: - Tv-spelsgrafik - Fler bra spel. - Nu har man skaffat sig riktigt goda vänner. - Få stanna uppe sent. Då var det "UPP O LÄGG DIG". Nu är det sitta vid...datorn..VARFÖR E JAG UPPE SÅ SENT!!!! GODNATT!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 - Inte alls lika stöddiga småungar. När JAG var liten var det fulaste ordet man kunde "helsike". Nu så svär typ 10-åringar något så förbannat. Åh! Hur kunde jag missa den. När jag var liten pöjk så kallade vi varandra för bajkorv och på sin höjd CP-barn. Nu hör man Max, 5 år säga "Dö, jävla turkfitta!"... Och kidsen är stöddiga. När jag var 5 år så kom jag inte inärheten av en unge som var 10. Då dog man. Så var det bara. Nu ställer sig kidsen vid dagis-stängslet, kastar kottar på 15-åringar och skriker att de är fula och CP... Dagens ungdom... Ush! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Åh! Hur kunde jag missa den. När jag var liten pöjk så kallade vi varandra för bajkorv och på sin höjd CP-barn. Nu hör man Max, 5 år säga "Dö, jävla turkfitta!"... Och kidsen är stöddiga. När jag var 5 år så kom jag inte inärheten av en unge som var 10. Då dog man. Så var det bara. Nu ställer sig kidsen vid dagis-stängslet, kastar kottar på 15-åringar och skriker att de är fula och CP... Dagens ungdom... Ush! Verkligen sant, man trodde man skulle åka i fängelse om man sa "jäklar". Allt detta fula språk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts