p-c-2 Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Är det nån här inne som spelar joint ops? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Det ser bra ut jag var 10 dollar i från att köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Det ser bra ut jag var 10 dollar i från att köpa det Det är mkt kul. Snart kan man ladda hem ett online demo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag har haft det, sålde det till en polare.. fick det inte o funka online .. stog att det var en invaild cd key även fast jag köpte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Det är mkt kul. Snart kan man ladda hem ett online demo. Snart? Jag spelade online demot för ett år sedan typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag har Joint Operations Typhoon Rising,Spelade det väldigt mycket för ett tag sedan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Snart? Jag spelade online demot för ett år sedan typ. Jag med. Men prova att spela det demot du hade nu. Redigerad 2 juli, 2005 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts