MiRRe Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag tittade i ett garage på mitt 100% nerladdade spar och vips där stod en skit fin bil o det var en Nissan Skyline Jag lovar att jag inte moddat den jag har bara lagt in det real car name moddet nån som vet vad bilen heter utan det..E ju helt överlycklig nu:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Det var väll trevligt. det finns väll inga "riktiga" bilar med i spelet? för då måste rockstar betala företaget för att få använda deras namn å det är onödiga pengar? eller? Redigerad 1 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Det var väll trevligt. det finns väll inga "riktiga" bilar med i spelet? för då måste rockstar betala företaget för att få använda deras namn å det är onödiga pengar? eller? Läs igenom hans inlägg igen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Läs igenom hans inlägg igen.... Wops. sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Läs igenom hans inlägg igen.... Hennes.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Hennes.. Detaljer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Hennes.. Haha, sry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Air_born Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag tittade i ett garage på mitt 100% nerladdade spar och vips där stod en skit fin bil o det var en Nissan Skyline Jag lovar att jag inte moddat den jag har bara lagt in det real car name moddet nån som vet vad bilen heter utan det..E ju helt överlycklig nu:D Var laddar du ner den real car name?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 De där är Elegy och heter Nissan Skyline R32 på riktigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jaha då vet mna hur man ska modda den jö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Var laddar du ner den real car name?? Jag vet inte jag bara hittade den ska försöka hitta länken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Den modden finns nästan på varenda moddingsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eindpeng Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Innan jag laddar ned den modden skall jag nog göra klart alla export, hehe. Eller ändras namnen på tavlan också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Innan jag laddar ned den modden skall jag nog göra klart alla export, hehe. Eller ändras namnen på tavlan också? Jag tror inte det men kanske säkrast att vänta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rob90 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Här finns moden real car names om nån undrar: http://www.thegtaplace.com/pafiledb.php?action=file&id=553 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Någon som vet var Wangs Auto ligger? Redigerad 4 juli, 2005 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Någon som vet var Wangs Auto ligger? Vid Cj´s garage som han vinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 (redigerad) Var kan jag hitta en Elegy? en parkerad... det stog att den skulle finnas inuti Wangs Auto men... host Redigerad 4 juli, 2005 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 En tjej som gillar R32, inte varje dag man stöter på det. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 (redigerad) Var kan jag hitta en Elegy? en parkerad... det stog att den skulle finnas inuti Wangs Auto men... host Du måste klara alla uppdrag i Wang Cars för att det ska stå en Elegy parkerad därinne. @ Memphis. Du hade inte behövt dra upp tråden bara för att skriva det där. Redigerad 2 augusti, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts