Merkky Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag kan bara inte klara en övning... Den man ska köra runt i en ring fem varv.. jag varken krockar eller kör ner några koner. Jag kommar in på tiden ca. 37 sek men det blir bara 59 procent rätt... gör jag fel eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Kanske tar för lång tid? kommer inte ihåg va tiden skulle va på den, längesen ja gjorde... men om du klarar tiden, o inte har ner nåra konor eller nåt... så lär de väll va nån bugg.. eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Vet inte... kanske ... hoppas det inte är det.. :'( förresten, vet du vart båt skolan är?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Du ska klara under 36 sekunder har jag för mig om du ska ha guld.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Vet inte... kanske ... hoppas det inte är det.. :'( förresten, vet du vart båt skolan är?? Skolan som är högst upp till vänster. om det inte är nått där har du inte kommit tillräckligt långt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jorre Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Du ska klara det på under 40 sekunder, så det kan inte vara tiden. Det står ju också vad det är som drar ner din score när du gjort klart försöket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Det står inget... säg inte att det är en bugg... blir galen på buggar som hindrar en att klara ut spelet 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ChRiiLLe Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Du ska klara det på under 40 sekunder, så det kan inte vara tiden. Det står ju också vad det är som drar ner din score när du gjort klart försöket. Nej! Det är under 36 sekunder som gäller för 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jorre Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Nej! Det är under 36 sekunder som gäller för 100% Ja, du har så rätt, men för att klara övningen (som Merkky ville enligt hans beskrivning) krävs endast en tid på under 40 sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts