Jump to content

Koeniggsegg

sajko
 Share

Recommended Posts

Najs =) hade vatt kul om ni kunde fått den o funka i både vc o sa..

O för att stajla lite ja me så bor ja bara nån mil ifrån där dom bygger bilarna och ja va på förhandsvisning av deras cc 8S innan den blivit lanserad över världen så man kan säga att ja såg den före alla tidningar ^_^

Så! Nu har ja skrutit färdigt.. SLÅ MIG!!! <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Najs =) hade vatt kul om ni kunde fått den o funka i både vc o sa..

O för att stajla lite ja me så bor ja bara nån mil ifrån där dom bygger bilarna och ja va på förhandsvisning av deras cc 8S innan den blivit lanserad över världen så man kan säga att ja såg den före alla tidningar :lol:

Så! Nu har ja skrutit färdigt.. SLÅ MIG!!! :ermm:

Vadå funka?

för det 1:a så funkar den redan till VC

för det 2:a så ska den funka till SA med, alla sitter bara o väntar på SA dff filter!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja men så är det alltid här

Jäpp, egentligen ganska synd :huh: ...

§SuperSwede: nu är det min tur att klaga hehe ;P inte för att du var på mig på min felskrivning men men:Vilket år var det, du såg den där förhandsvisningen då??, och vart bor du??, Ängelholm??, om du inte visst det så flyttade dom produktionen dit efter att deras förra fabrik brann ner :lol: ( :D ) och dessutom innan dess så jag tror det var 1998 prototypen på cc8s kördes på Anderstorps motorbana :D

Så jafg tvekar på att du såg den före många tidningar och sånt som du påstog -_-

Såja :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jäpp, egentligen ganska synd -_- ...

§SuperSwede: nu är det min tur att klaga hehe ;P  inte för att du var på mig på min felskrivning men men:Vilket år var det, du såg den där förhandsvisningen då??, och vart bor du??, Ängelholm??, om du inte visst det så flyttade dom produktionen dit efter att deras förra fabrik brann ner -_-  ( :o ) och dessutom innan dess så jag tror det var 1998 prototypen på cc8s kördes på Anderstorps motorbana 

Så jafg tvekar på att du såg den före många tidningar och sånt som du påstog  -_-

Såja  :P

Bölar på stor bokstav...

jo asså ja bor i munka ljungby utanför ängelholm, kommer inte ihåg när den visades men va runt 98-99 nån gång, de va vintern då tror ja :S klart många hade sett den innan men de va menat som innan den fick provtestas av alla.. sen så såg ja den på inhängnat område på dåvarande F10.. Btw Calle Rosenblad som körde den ;P

Så va de ur världen.. ja skiter i om nån annan sett den före mig vill bara framföra att ja osså vatt me om lite coola saker i mitt liv trots ja verkar va en nolla :P;)

Edit: Jo ja vet att deras förra "bostad" brann ner som låg i Margeretetorp (min klasskompis bor granne me de före detta huset). Ja åkte där förbi nästan exact en timme efter att vi sedan kunde höra på radio att de börjat brinna, kuslig känsla :P

Redigerad av SuperSwede
Länk till kommentar
Dela på andra sidor