sajko Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Tänkte avsluta ett projekt som vart nere... CCR! inget för dom riktiga bilälskarna men en fruktansvärt grym bil! den e inte helt perfekt men, d har vart ett gammalt proj. en alldeles för stor o rörig bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Snygg sajko!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Koeniggsegg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Ser bra ut, försök fixa en textur där vid dörr öppningen ser lite konstigt ut att det är orange där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Grym, :'( Vill köra runt i en sån snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag har kört sån CCR, och åkt med när han som satte upp rekodet med honom + att jag känner ägaren lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 inget för dom riktiga bilälskarna men en fruktansvärt grym bil! Där har du fel, Königsegg är visst något för de riktiga bilälskarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jaaaaaaaaaaaaaa! Passar inte in i spelet egentligen men jag älskar verkligen Koenigsegg så snälla gör klart den ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Där har du fel, Königsegg är visst något för de riktiga bilälskarna. Det är en smaksak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Där har du fel, Königsegg är visst något för de riktiga bilälskarna. [rättning]kOEnigsegg[/rättning] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Jo klart d e smaksak... jag blir iaf grymt impad av den bilen! Vilka färger ska den va i??? hoppas nån fortfarande spelar vc lite ingame bilder... Redigerad 2 juli, 2005 av sajko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jo klart d e smaksak... jag blir iaf grymt impad av den bilen! Vilka färger ska den va i??? hoppas nån fortfarande spelar vc lite ingame bilder... Har du inte sa eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Chilli_13 Vet du vad jag tror ? Att du är full av dynga. Vet du varför ? Du kan ju alltid säga vart hastighetsrekordet togs och hur snabbt dem åkte lite såhär snabbt utan att titta upp någon källa. För jag tror inte ett råöre på att du åkte med när dem körde rekordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Har du inte sa eller? Nope Angående rekordet så e d ju inte mycket som talar för att du va mä.. kollar man på hemsidan finns en liten film när dom slår rekordet. o jag ser ingen passagerare?? Redigerad 2 juli, 2005 av sajko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Chilli_13 Vet du vad jag tror ? Att du är full av dynga. Vet du varför ? Du kan ju alltid säga vart hastighetsrekordet togs och hur snabbt dem åkte lite såhär snabbt utan att titta upp någon källa. För jag tror inte ett råöre på att du åkte med när dem körde rekordet. 10 poäng till dig! Ontopic: Riktigt fin bil.. Ser inget fel på den! BTW: Hur länge har du gömmt den för oss? Redigerad 2 juli, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jo klart d e smaksak... jag blir iaf grymt impad av den bilen! Vilka färger ska den va i??? hoppas nån fortfarande spelar vc lite ingame bilder... NAJZ! Ska ladda ner den omgående! En fråga bara: Tänker du konvertera den till SA senare? I så fall kan den få va med i GTA:Sweden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marklund Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Ser riktigt vackert ut där! Polycounten? Hoppas verkligen på att du konverterar den till en SA .dff när en riktig och fungerande exporter har kommit ut. Skaparen av zmodeller har berättat att han snart ska påbörja en SA .dff exporter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Ok, jag skrev fel gick lite hastigt , jag åkte inte med när han satte det, jag åkte med när han var på besök där dom tillverkar dom, inte när han satte rekordet men resten är sant.... Himla uppståndelse för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Himla uppståndelse för det Ja men så är det alltid här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts