Hotring-Racer Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 (redigerad) Behöver någon en karta där alla helikoptrar finns utmärkta så har jag gjort en karta i paint med en karta från "GTA: VC Official Strategy Guide" som bas. Inte bästa kvaliteten med svart-vitt, men budskapet går förhoppningsvis fram. Skicka ett mail till: pim_boden@hotmail.com Då skickar jag en karta som bifogad fil. Naturligtvis så går det även bra att skriva sin hotmailadress här nedanför. OBS! Om någon har märkt att jag missat "Sea Sparrow"(heli som kan landa på vatten), så har jag ändrat det på de nya kartorna. Sea Sparrow finns för övrigt på baksidan (vid den stora poolen) av Vercetti Estate på Starfish Island. Redigerad 7 januari, 2003 av Hotring-Racer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 kan man inte bara skriva in sin e-majl address här? sagan_om@hotmail.com i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA-Newbie Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Aaah m_miffade008@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Min email har du här anton.blakulla@telia.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 hasse_epa@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 glöm inte att han sa att vi skulle maila honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 HA! jag vet ett enklare sätt att få tag i den gå bara in på www.cheatplanet.com och leta på Vice City och sen är det barav att kolla på helicopter location map Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 här finns alla helikoptrar http://pixas.mine.nu/~www/uplfolders/upload7/mapcolour.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 om den kartan skll funka helt så får du ha med texten som tillhör. <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
karlen Skrivet 6 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2003 Min hotmail är king_dahl90@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xbox Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 (redigerad) har fins alla helikoptrar och beskrivning Redigerad 7 januari, 2003 av xbox Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
allstars Skrivet 7 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2003 Behöver någon en karta där alla helikoptrar finns utmärkta så har jag gjort en med en karta från "GTA VC-Official Strategy Guide" som bas. Skicka ett mail till: pim_boden@hotmail.com Då skickar jag en karta som bifogad fil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts