Kaboom Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Ladda ner. Redigerad 4 juli, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Vilken 3dsMAX verition(stavivg?)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Vilken 3dsMAX verition(stavivg?)? Version, den fungerade med mitt 7.0.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Wohoooo... EDIT:Väntar ett tag det va en beta... Redigerad 1 juli, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Kaboom jag undrar om det har kommit ut nån bil mod än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Kaboom jag undrar om det har kommit ut nån bil mod än? En pojk har konverterat Stingern(GTA 3) och ersatt Bulleten med den.. Håller själv på med lite småsaker. Redigerad 1 juli, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 En pojk har konverterat Stingern(GTA 3) och ersatt Bulleten med den.. Är den färdig? isf var finns den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Är den färdig? isf var finns den? Länk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Länk.. TACK EDIT:BTW kaboom va menar du me "pojk" du är väll inte 95 år ellee? Redigerad 2 juli, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Lite n00bish, men vad gör DFF filtret? :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Lite n00bish, men vad gör DFF filtret?:"> För att man ska kunna moda in bilar och saker i spelet... (på n00b språk...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 För att man ska kunna moda in bilar och saker i spelet... (på n00b språk...) ,aha... gör det så att vc moddar funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 ,aha... gör det så att vc moddar funkar? Nej detta är en pluggin för 3dsMAX... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 EDIT2:BTW kaboom va menar du me "pojk" du är väll inte 95 år ellee? Nej, men jag börjar närma mig den åldern... ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 2 st .dff-filer ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag håller på och konverterar Stingern till SA nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Nice men kan någon senare lägga upp en guide så att jag och andra mindre begåvade inom modding kan förstå vad han snackar om i Must_read.txt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 ,aha... gör det så att vc moddar funkar? Men DOH!! nej det gör så att du kan konvertera 3ds filer osv till sa dff filter så du kan lägga in dina 3d saker till sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Men D'OH!! nej det gör så att du kan konvertera 3ds filer osv till sa dff filter så du kan lägga in dina 3d saker till sa så ja, nu var det bättre Redigerad 2 juli, 2005 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Men DOH!! nej det gör så att du kan konvertera 3ds filer osv till sa dff filter så du kan lägga in dina 3d saker till sa Men alla kanske inte vet så mkt om modding vetu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts