Jump to content

Program som tar bort replay?

Recommended Posts

Hej!

Nu så är det så att jag håller på med en gta san andreas film och undrar om någon vet om det finns något program som tar bort att REPLAY blinkar när man spelar upp en repris. Jag har för mig att det ska finnas någor sådant..

Glad för svar!

EDIT:Jag startade om datorn nu och nu funkar det men när jag spelar replayen spelar den upp den för fort.. kan jag sänka hastigheten??

Redigerad av maxmackan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ladda ner GXT Editor:

http://suchy63.rhlmod.ru/files/gtasa/sagxtedit.zip

Starta GXT Editor och gå in på File --> Open sen letar du upp din installationsmapp av GTA: San andreas. (Exempelvis C:\Program\Rockstar Games\GTA San Andreas\)

I installationsmappen finns mappen "Text". I den finns filen american.gxt, öppna den. (Kom ihåg att göra backup)

Se till så att Main är markerad i Table name, sen klickar du på Search --> Find name. Där skriver du replay. Då borde replay bli markerat i Entry name och det borde stå "replay" i den stora rutan till höger. Om så är fallet, radera replay texten till höger och ersätt den med en underline (_). Spara och stara GTA:SA. Klart!

Funkade fin fint för mig! Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jamen replayen spelar upp för snabbt.. Låt säga om jag har hoppat i ett hopp och allt har dragigts i slowmotion då så är det skitmycket för snabbt på klippet!

Men om du nu skulle göra en film kan du göra klippet i slowmotion senare i ett redigeringsprogram.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor