maxmackan Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Hej! Nu så är det så att jag håller på med en gta san andreas film och undrar om någon vet om det finns något program som tar bort att REPLAY blinkar när man spelar upp en repris. Jag har för mig att det ska finnas någor sådant.. Glad för svar! EDIT:Jag startade om datorn nu och nu funkar det men när jag spelar replayen spelar den upp den för fort.. kan jag sänka hastigheten?? Redigerad 1 juli, 2005 av maxmackan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Det finns en Topic om det här.. Sök på Replay och kolla om du hittar något. Edit : hittade den Här är den Redigerad 1 juli, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maxmackan Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Hmm.. jag har lagt in filen men det står fortafarande "REPLAY"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag är tyvärr inte rätt man att hjälpa.. Testa att skicka PM till han som lade upp filen och kolla om han vet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jorre Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Ladda ner GXT Editor: http://suchy63.rhlmod.ru/files/gtasa/sagxtedit.zip Starta GXT Editor och gå in på File --> Open sen letar du upp din installationsmapp av GTA: San andreas. (Exempelvis C:\Program\Rockstar Games\GTA San Andreas\) I installationsmappen finns mappen "Text". I den finns filen american.gxt, öppna den. (Kom ihåg att göra backup) Se till så att Main är markerad i Table name, sen klickar du på Search --> Find name. Där skriver du replay. Då borde replay bli markerat i Entry name och det borde stå "replay" i den stora rutan till höger. Om så är fallet, radera replay texten till höger och ersätt den med en underline (_). Spara och stara GTA:SA. Klart! Funkade fin fint för mig! Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag har en färdig fil annars..... jag kan skicka den via msn eller så kollar ni på länken några poster upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jorre Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag har en färdig fil annars..... jag kan skicka den via msn eller så kollar ni på länken några poster upp Jo precis. Men han sa ju att den inte fungerade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Men då har han lagt den fel! Den funkar för mig och många andra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jorre Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Men då har han lagt den fel! Den funkar för mig och många andra! Mycket möjligt att det är så. Men då kan vi ju upplysa maxmackan om var den ska ligga. Nämligen i: Din installationsmapp och sedan i mappen "text". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maxmackan Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag startade om datorn nu och nu funkar det men när jag spelar replayen spelar den upp den för fort.. kan jag sänka hastigheten?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Om du använder fusket "mindre Trafik", THGLOJ så blir Replayen längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
maxmackan Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Jamen replayen spelar upp för snabbt.. Låt säga om jag har hoppat i ett hopp och allt har dragigts i slowmotion då så är det skitmycket för snabbt på klippet! Redigerad 2 juli, 2005 av maxmackan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jorre Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jamen replayen spelar upp för snabbt.. Låt säga om jag har hoppat i ett hopp och allt har dragigts i slowmotion då så är det skitmycket för snabbt på klippet! Men om du nu skulle göra en film kan du göra klippet i slowmotion senare i ett redigeringsprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Om du hoppar i ett sånt speciellt hopp där kameravinkeln ändras och det går i slowmotion, så blir det inte så i replayen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts