Blues Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Nix, det stämmer inte. Tyvärr. Det släpps i September, October. Hur kan du vara så stensäker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 För det är det runt den tid som Square Enix har sagt. Det blir iallafall inte tidigare. Spelet ska översättas till en jäkla massa språk i europa. Men som kompensation brukar vi få en massa extra grejor, bossar och scener som de andra inte får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 OT: Jag har en fråga bara om KH 1.. Möjlig spoiler vad vet jag.. Bossen ute i öknen i agrhaba(stavning) är ju skitsvår! :'( Hur klarar man han enklast? Jag menar den bossen som håller i sablar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 OT: Jag har en fråga bara om KH 1.. Möjlig spoiler vad vet jag.. Har också problem med honom, men bara när han börjar flyga som en frisbee rakt mot Sora, vet inte riktigt hur jag ska dodga honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 17 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Tja, säg det. Tog mig en evighet att klara honom. Gäller bara att lära sig hur han rör sig utantill och sedan timea dina rörelser rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Det jag längtar efter mest i det spelet är att se hur Jack Sparrow kommer se ut har alltid varit en stor beundrare över Pirates of the Carribean filmerna =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Det jag längtar efter mest i det spelet är att se hur Jack Sparrow kommer se ut har alltid varit en stor beundrare över Pirates of the Carribean filmerna =) Jag har sätt en bild där han är med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Jag har sätt en bild där han är med.. Vet du om du skulle kunna leta upp den bilden och post den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 http://img112.imageshack.us/img112/8024/potc46fy.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 19 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Här är ett par andra: http://www.khinsider.com/gallery/data/media/42/captainsparrow.jpg http://content.answers.com/main/content/wp/en/4/42/KH2PortRoyal.jpg Visst, är det bra. Men det var den HÄR bilden som fick mig att skrika av glädje: http://www.khinsider.com/gallery/data/media/3/010406_35.jpg Och självklart: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 19 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2006 Visst, är det bra. Men det var den HÄR bilden som fick mig att skrika av glädje: http://www.khinsider.com/gallery/data/media/3/010406_35.jpg Naaawww Längtar som in i h-vete nu :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 26 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2006 VILL HA VILL HA Sorry :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Gammal tråd men skit samma. Någon som vet billigaste stället för Kingdomhearts 1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 (redigerad) Gammal tråd men skit samma. Någon som vet billigaste stället för Kingdomhearts 1? Du kan ju köpa begagnat på Game eller Tradition kanske jag såg de på Tradition där kosta de 249 har jag för mig (nytt) Redigerad 2 juni, 2006 av The xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Du kan ju köpa begagnat på Game eller Tradition kanske jag såg de på Tradition där kosta de 249 har jag för mig (nytt) Ok, vill helst ha det nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The xD Skrivet 2 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2006 Ok, vill helst ha det nytt. Eller så kan du ju kolla på webben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Har nu köpt 1:an Men jag har kommit till andra världen. Det är den v'rlden som Pongo och dalmatiner bor. Men det finns 3 olika delar i staden. Men jag hittar inget ställe att spara på. Och jag har gått runt väldigt länge. Jag fattar inte vad jag ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Har nu köpt 1:an Men jag har kommit till andra världen. Det är den v'rlden som Pongo och dalmatiner bor. Men det finns 3 olika delar i staden. Men jag hittar inget ställe att spara på. Och jag har gått runt väldigt länge. Jag fattar inte vad jag ska göra. Spara kan du göra i Cids affär. Du ska leta efter kalle och långben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 9 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2006 Spara kan du göra i Cids affär. Du ska leta efter kalle och långben. Tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 (redigerad) IMORN SLÄPPS SPELET GameReactor har självklart skrivit en recension, och HÄR är den Redigerad 28 september, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts