Jump to content

Kingdom Hearts II

Crusader
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 130
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Här har jag, om någon är intreserad, Kingdom Hearts II - Secret Ending! Den här filmsekvensen ska, enligt några, vara möjlig att låsa upp i Kingdom Hearts II och visar en trailer inför Kingdom Hearts III.

Den innehåller inga spoilers alls för Kingdom Hearts II så ni kan se den utan att oroa er för att bli spoilade.

KHII Secret Ending

Många gissar på en Spin-Off mer än ett KHIII.

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här har jag, om någon är intreserad, Kingdom Hearts II - Secret Ending! Den här filmsekvensen ska, enligt några, vara möjlig att låsa upp i Kingdom Hearts II och visar en trailer inför Kingdom Hearts III.

Den innehåller inga spoilers alls för Kingdom Hearts II så ni kan se den utan att oroa er för att bli spoilade.

KHII Secret Ending

Många gissar på en Spin-Off mer än ett KHIII.

Tror faktiskt inte att det där var någon KHIII. Även om själva videon var cool, så verkar det ändå ologiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att det videon inte alls ser ut som KH borde göra.

Fast hur mycket såg ASAS och Deep Dive Secret Ending från första Kingdom Hearts ut som Kingdom Hearts? Hur många gånger hörde man inte folk säga att det såg totalt anorlunda ut än Kingdom Hearts gör?

Men Kingdom Hearts II verkar vara som första Kingdom Hearts och ändå så är alla scenerna från Secret Ending med.

Jag tror att de 3 är helt nya men att den mystiska personen som kommer gåendes (Master of Keyblade?) är från de tidigare spelen.

Ansem kommer det iallafall antagligen att handla om till en del. Ansems Reports vissas snabbt plus det står "Memory of Xehanort".

Xehanort är Ansems riktiga namn.

Men är de 3 några från de tidigare spelen skulle jag gissa på Sora, Riku och Roxas (Blond Haird Kid) eftersom de är de ända (Utöver King Mickey) som använder Keyblade.

Redigerad av Crusader
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Tjena folket, jag har själv precis spelat igenom KH2 på Japanska och jag tror definitivt att det blir en 3:a om 2:an säljer bra. Och en sak jag har att säga att Sephiroth inte är å leka med ^_^ i tvåan. han dödade mig på 2 attacker på easy när jag var lvl 48 ungefär. Klarade honom dock när ja körde om spelet på normal och var lvl 100 ^.^.

Och du har olika sorters transform saker så som dual weilding och *mage* som du kan använda när du har fått upp din energy mätare. Älskar dock mest dual weilding så jag lvlade bara den. Finns en chans att du blir en heartless också när du transformeras då blir du skit snabb och slår jätte fort. I tvåan får du inte möta Tarzan eller Alice igen. inte heller peterpan.

Dock om du klarar Sephiroth så får du se en cool scen när Cloud och Sephiroth slås. Och du får också en ny keyblade som har mer i atk än vad ultima weapon har och 1+ i din energy mätare. Men du kan bara möta Sephiroth en gång i KH 2 :).

Och man har så klart sina summons som Anden osv. :teehee: och man kan även använda en del co-oporative moves med Kalle/Långben med hjälp av trekant tillexempel att kalle sitter på din rygg och skjutter en massa raketer. Eller att man skjuter iväg långbens sköld emot fiender. Och man kan också göra dessa co-oporative moves med andra så som Auron/Herkules/Cloud/Squall(Leon) osv. Tifa från FF7 dyker även upp i KH2 :wub: och hon ser precis ut som i FF7:Advent Children filmen.

Aja jag skall inte avslöja någonting mer. B) Skall själv köpa USA import orgnialet också när det kommer till USA.

*edit* det är en massa gånger du använder triangel knappen för olika ögonblick också för att tillexempel ta en fiendens vapen och banka ner honom med det.

Redigerad av Joltz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så dom kommer kanske att utannonsera KH-teamets nästa projekt detta år. Hoppas att dom pratar om Kingdom Hearts 3 ^_^

Heheh, Kingdom Hearts 1 har sålt mer än Final Fantasy X. :)

Och jag kan knappt vänta tills jag får spela som King Mickey. ^_^

Synd bara att inga Pixar karaktärer finns med pga att de och Disney ständigt bråkar om Licens och Disneys ilska över att Pixar bestämde sig för att bli oberoende.

Synd också att Johnny Depp och de andra PotC skådespelarna inte kan vara med eftersom de har fullt upp med PotC 2 och 3.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...