Moroni_Family Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 En till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 ....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 ........... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 ...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Kan du inte länka till alla bilderna istället för en post per bild? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Lite väl spam. Och dom första bilderna är ganska gamla. och det hade kanske varit smartast att länka till bilderna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 ........ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Lite väl spam. Och dom första bilderna är ganska gamla. och det hade kanske varit smartast att länka till bilderna? Men vad spelar det för roll om jag lägger dem där. Varför ska alla ni på gtasajten vara så petiga med allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 7 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 De där bilderna är riktigt gammla. Några av de första som släpptes för 2 år sedan. Kingdom Hearts är inget som Final Fantasy. Den lånar bara lite karaktärer så klart du kan spela det. Vet inte om CoM kommer komma som Manga. Kingdom Hearts finns som sagt men är inte klart än. (Storyn är väldigt lång så de har inte hunit göra Manga av hela än) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 OK, men jag fattar inte hur jag ska göra för att lägga in flera bilder på rad som ni göra. Kan någon förklara? Snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 OK, men jag fattar inte hur jag ska göra för att lägga in flera bilder på rad som ni göra. Kan någon förklara? Snälla. Du laddar upp dem på t.ex. Imageschack, http://www.imageschack.us/ och länkar till bilderna. Håller med dig om att petigheten är jävligt hög på GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Det ser ut som det ska komma en CoM manga! Scrolla ner en bit på den här sidan: Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Du laddar upp dem på t.ex. Imageschack, http://www.imageschack.us/ och länkar till bilderna. Håller med dig om att petigheten är jävligt hög på GTAsajten. Ok, tack för hjälpen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Fast tror ni att jag kan spela det. För jag har aldrig spelat Final Fantasy. Jadå, fast det är ju ett + att ha spelat FF. Jag menar om du vill få den maximala speluplevelsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jadå, fast det är ju ett + att ha spelat FF. Jag menar om du vill få den maximala speluplevelsen. Jag spelade KH fastän jag visste ganska mycket om Final Fantasy, innan jag köpte Final Fantasy X. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Det går ju att spela såklart och man fattar ju storyn endå men det är kanske lite roligare om man spelat nåt FF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 8 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2006 Det går ju att spela såklart och man fattar ju storyn endå men det är kanske lite roligare om man spelat nåt FF. Ja, låt oss säga att alla Final Fantasy karaktärer i Kingdom Hearts var utbytta mot Lord of the Rings och Star Wars karaktärer. Du hade inte behövt se filmerna innan du spelade spelet men det hade varit en roligare upplevelse när du möter karaktärerna om du hade gjort det. Det är alltid roligare att se en känd skådespelare i en film om man vet vem han är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 12 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2006 Gamereactor har skrivit en artikel om Kingdom Hearts II Ni kan hitta artikeln på första sidan. http://www.gamereactor.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Är det några här som fortfarande spelar Kingdom Hearts? Jag har börjat spela om på nytt. Är i Alladin-världen inne i den tigern eller hur man nu ska förklara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 15 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2006 Är det några här som fortfarande spelar Kingdom Hearts? Jag har börjat spela om på nytt. Är i Alladin-världen inne i den tigern eller hur man nu ska förklara. Jag spelar fortfarande Har också börjat på nytt. Jag är i Atlantica på ursula bossen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts