Crusader Skrivet 23 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 november, 2005 Skit i det korta sample från den nya Kingdom Hearts II main themen Passion. Här har ni hela version + musik videon: http://forums.khinsider.com/showthread.php?t=33305 Musik videon med sub. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Nu har ign updaterat med nya filmer+bilder som vi kan dregla över... Obs! filmerna innehåller små-spoilers! Här finns dom. *Edit* Det ser ut som man ska kunna åka skateboard! Redigerad 6 januari, 2006 av hubbert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 7 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Nu har ign updaterat med nya filmer+bilder som vi kan dregla över... Obs! filmerna innehåller små-spoilers! Här finns dom. *Edit* Det ser ut som man ska kunna åka skateboard! Jepp, det finns en Skateboard minigame. Introt som jag länkade till finns även där. Tack för IGN länken, föresten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Har läst i Player1 att Pirates of the Caribbean välden ska ha samma grafik-motor som FFX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Har läst i Player1 att Pirates of the Caribbean välden ska ha samma grafik-motor som FFX. Nice. Spelade ettan hos en kompis och är rätt så sugen på tvåan nu, men behöver man ha spelat igenom hela ettan för att fatta något i tvåan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 men behöver man ha spelat igenom hela ettan för att fatta något i tvåan? Kliver på samma tåg och frågar om man behöver ha spelat ettan för huvudtaget för att förstå någonting i tvåan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 7 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Nice. Spelade ettan hos en kompis och är rätt så sugen på tvåan nu, men behöver man ha spelat igenom hela ettan för att fatta något i tvåan? Tja, ettan var typ förhistorian inför tvåan. Den förklarar vad som är grunden till storyn. Spelar man inte ettan först blir det en massa saker i tvåan som man inte fattar. Att de nämner något som händer i ettan eller att t ex en mystisk karaktär avslöjar sig och Sora säger t ex "I cant belive it. Its you!" och alla som har spelat ettan vem det är och varför det är så stort för Sora men inte de som inte spelat ettan. Det blir som om man bara skulle spela Shenmue II utan att ha spelat första spelet. (Och inte har den där lilla filmversionen av ettan) Eller att skippa första Sagan om Ringen filmen och börja direkt med Sagan om de två Tornen. Kort sagt: Man bör ha spelat genom ettan men bryr man sig inte så mycket om storyn så går det säkert ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag har spelat 1:an lite hos en kompis. Det var roligt, men jag han inte spela så mycket. Så nu när jag har sätt det här ska jag nog köpa 1:an för 199kr i en affär. Tycker ni att det vore bra att göra det innan 2:an kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag har spelat 1:an lite hos en kompis. Det var roligt, men jag han inte spela så mycket. Så nu när jag har sätt det här ska jag nog köpa 1:an för 199kr i en affär. Tycker ni att det vore bra att göra det innan 2:an kommer? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag har inte spelat KH:CoM... bör jag spela det före jag spelar 2:an?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag har inte spelat KH:CoM... bör jag spela det före jag spelar 2:an?? Ja det borde du. Mycket man inte kommer att fatta annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Okej... *Edit* Problemet är att jag inte har en Gameboy... Tycker ni jag ska leta i buskarna eller skita i det?? Redigerad 7 januari, 2006 av hubbert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Okej... *Edit* Problemet är att jag inte har en Gameboy... Tycker ni jag ska leta i buskarna eller skita i det?? Haha, Kingdom Hearts finns till Ps2. Chains of Memories är bara en liten..hur ska man säga...eh..hjälp? Edit: jaså du menade Chains of Memories. Undrar också det där om den organisationen. Redigerad 7 januari, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 7 januari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Okej... *Edit* Problemet är att jag inte har en Gameboy... Tycker ni jag ska leta i buskarna eller skita i det?? Jag har precis samma problem. De har sagt att man inte tvunget behöver spela KH:CoM men hela förhistorien till de huvade i Orginisationen (Som är skurkarna i tvåan) samt den blonda tjejen (Som kan ses i vissa trailers) kommer man att missa då. Igentligen borde man ha spelat Kingdom Hearts: Final Mix som hade en massa viktiga scener som originalet inte hade men det släptes aldrig utanför Japan, tyvärr. Iallafall, det är väl inte totalt tvunget att ha spelet KH:CoM. Men det kommer finnas en massa saker man fattar mindre av om man inte spelat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Haha, Kingdom Hearts finns till Ps2. Chains of Memories är bara en liten..hur ska man säga...eh..hjälp? Jag vet att det finns till Ps2. Jag har spelat igenom det på Ps2. Det var Chain of memories jag menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 Jag vet att det finns till Ps2. Jag har spelat igenom det på Ps2. Det var Chain of memories jag menade. Editerade precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Finns det ingen Manga eller dylikt som bygger på CoM som det finns om KH? *Edit* Ser det inte ut som om Mickey har Soras kläder från ettan?? http://www.kh2.co.uk/image.php?view=kh2/scans/192.jpg Redigerad 7 januari, 2006 av hubbert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 (redigerad) Här kommer några bilder på Kingdomhearts 2 från playstations hemsida: Fast tror ni att jag kan spela det. För jag har aldrig spelat Final Fantasy. Redigerad 7 januari, 2006 av Moroni_Family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 En till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2006 En till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts