eXotic Skrivet 5 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2005 Hehe ok, har några kompisar som har det och dom säger att det Roxxar, så jag är helt klart tänd på att köpa båda (:!!! . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 6 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Hehe ok, har några kompisar som har det och dom säger att det Roxxar, så jag är helt klart tänd på att köpa båda (:!!! . Ja, som sagt. Spela ettan först. Annars blir det som att se Lord of the Rings: The Two Towers innan man ser den första filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Jorå, sitter och letar lite på priser på Kingdom hearts ettan, vad skulle nu rekomendera att ge för det ? Med tanke på att det är ganska gammalt va ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 6 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Jorå, sitter och letar lite på priser på Kingdom hearts ettan, vad skulle nu rekomendera att ge för det ? Med tanke på att det är ganska gammalt va ? Eftersom den finns som Plantinum så inte över 299 kr. Borde gå att hitta för 229 eller nåt liknande med. 199 om du har tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Jag köpte Kingdom Heats Platnium för 149 eller 199. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2005 Hehe jag har hittat ett begagnat för 75:-, han sålde alla sina spel för 75:- st. måste bara kolla så han inte har haft sönder skivorna eller något liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 19 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Ok, 2 till av de gammla världarna har nu bevisats vara med i Kingdom Hearts II. Atlantica - Lilla Sjöjungfrun (Med Sjöjungfru, Ursula och allt) 100 Acer Woods - Nalle Puh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Ok, 2 till av de gammla världarna har nu bevisats vara med i Kingdom Hearts II. Atlantica - Lilla Sjöjungfrun (Med Sjöjungfru, Ursula och allt) 100 Acer Woods - Nalle Puh Hoppas att Nalle Puh-boken kommer att vara lika fritt ifrån Heartless som i ettan. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 1:an var bland dom bästa spelen jag någonsin spelat! och om 2:an inte kommer till xbox så slutar jag äta marabou!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 1:an var bland dom bästa spelen jag någonsin spelat! och om 2:an inte kommer till xbox så slutar jag äta marabou!!!!!!! Det kommer inte att komma till Xbox, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 Det kommer inte att komma till Xbox, tror jag. Då slutar jag är choklad och skaffar PS3 kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 23 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Det kommer inte att komma till Xbox, tror jag. Exakt. Lika stor chans att det kommer till XBox som HALO 3 kommer till PS3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 3 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2005 "Today, a press release (PR) from GameSpot was released. In it, they reported the release date for Kingdom Hearts 2 in North America to be March 1, 2006." Och med det försvann drömmen om att få spela spelet runt jul. Vi borde få det runt sommare... om vi har tur. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Har aldrig direkt brytt mig och det spelet, vad gör man. kanske kan vara grymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 6 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Har aldrig direkt brytt mig och det spelet, vad gör man. kanske kan vara grymt. Ett Hack'n Slash RPG med en blandning av Disney och Final Fantasy karaktärer i en gigantisk värld med en gigantisk och djup story. Man slacktar Heartless varelser som "äter" folks hjärtan medans man försöker stoppa det stora hotet tillo världen. The heartless. Som ett Final Fantasy spel fast med realtids strider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Ett Hack'n Slash RPG med en blandning av Disney och Final Fantasy karaktärer i en gigantisk värld med en gigantisk och djup story. Man slacktar Heartless varelser som "äter" folks hjärtan medans man försöker stoppa det stora hotet tillo världen. The heartless. Som ett Final Fantasy spel fast med realtids strider. Kan tillägga att man INTE ska se det som nåt dåligt att Disney-karaktärer är med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 6 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2005 Kan tillägga att man INTE ska se det som nåt dåligt att Disney-karaktärer är med. Det tycker jag inte. det värkar va soft med blandade disney och FF karaktärer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 14 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 (redigerad) NY TRAILER!!! (Måste ses) Ny värld: "Tron" /Tron Nya Final Fantasy karaktärer: Vincent Valentine /Final Fantasy VII Seifer /Final Fantasy VIII Ny disney karaktär: Trollkarlen /Trollkarlens lärling Dessutom så kommer Musse att slåss tillsammans med Sora som en del av hans lag. Det gör ju dessutom Mimmi i Disney Castle. Nya bilder: Sora i Lejon Kungen världen (Svarte Petter verkar dyka upp i nästan alla världarna): Scan 1 Scan 2 Scan 3 Svarte-Petter och Scar Nya "Tron" världen (Sora, Donald & Goofy hamnar i en dator och måste gjälpa Tron att besegra onda program): Scan Cloud & Squall (Har sin egen sido-story i Kingdom Hearts II (Antagligen är Sephiroth inblandad). Men om man kan spela dem är oklart) och andra Final Fantasy karaktärer: Scan 1 Scan 2 Halloween Town: Scan Jack & Tomten Atlantis: Sora & Ariel Gissa vem Steamboat Willy World: Sora, Donald & Goofy åker båt Donald, Goofy & Kingdom Hearts PotC world: Sora & Jack Sparrow Jack Sparrow, Will Turner & Elizabeth Swann Svarte-Petter verkar vara en huvud skurk i Kingdom Hearts II. Han sägs vara kapten över Hades arme. För tillfället har han synts på bilder i dessa världar: "Ancient Greece" /Hercules "Pride Rock" /Lejon Kungen "Steamboat Willie" (Musses första kortfilm) "Agraba" /Aladdin Redigerad 14 november, 2005 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 14 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2005 (redigerad) Kommer Tron- världen vara med!? Detta spelet kommer ju fan bli en höjdare!! Pirates of the Caribbean världen var ju cool! jag längtar... :'( ! Redigerad 7 januari, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 20 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2005 (redigerad) Fler Final Fantasy karaktärer har presenterats: Vivi (Final Fantasy IX) Fuu (Fuujin) (Final Fantasy VIII (Seifers bästa vän 1)) Rai (Raijin) (Final Fantasy VII (Seifers bästa vän 2)) Nya bilder på Vivi, Seifer, Rai (Raijin) och Fuu (Fuujin): Vivi, Seifer, Fuu, Rai Vivi, Seifer, Fuu, Rai 2 Music: Dessutom kan man ladda ner de första 40 sec. av Kingdom hears II main theme Passion! Edit: Personligen tycker jag Passion saknar dei som Simple & Clean hade. Förmågan att fastna på skallen så att man nynnar på den en massa. Men det var ju bara 40 sec. så man vet ju aldrig. Redigerad 20 november, 2005 av Crusader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts