eXotic Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Är det garaget Snett mittemot Wang cars som man inte ska spara moddade bilar i för då kan painten försvinna ? Det garaget man får av Ceasar allså.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Är det garaget Snett mittemot Wang cars som man inte ska spara moddade bilar i för då kan painten försvinna ? Det garaget man får av Ceasar allså.. Transfender menar du? Har sparat många av mina moddade bilar därifrån. Aldrig hänt något med Painten på dom. Spelar på PS2 dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag menar i San Fierro(Stavning ) ( OFF : idag kan ja inte stava till nått verkar de som) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Har hänt några gånger för mig att färgen försvunnit i garaget mitt imot tågstationen i San Fierro. Det är även ett av garagen som garageporten jävlas mest på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Just det garaget menar jag.. Det är nästan omöjligt att öppna den porten.. Den verkar bara öppnas när den känner fört.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Får ifrån Cesar? Eh? Man vinner det i racet mot Catalina och Claude. Vinnaren skulle egentligen fått den andras bil, men eftersom de ville ha bilen så för att åka till Liberty City som de sa, så fick man garaget. Det är därför CJ tycker han blivit lurad när han kommer till SF i första scenen i garaget.(För det är mest skräp...) Redigerad 1 juli, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Aha.. Jag trode att ceasar ägde det garaget och gav det till Cj.. Men där ser man vad fel man har.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts