Ebeeto Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Onödigt (fast detta inläg var också det ) Det var väl någon sorts protest mot den här tråden. Det finns redan en tråd i ämnet, som Tackle så fint länkade till tidigare... Jag tycker min moddningvar lite kul... Klockan är kvart i tre, dude. Don't expect miracles... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Det var väl någon sorts protest mot den här tråden. Det finns redan en tråd i ämnet, som Tackle så fint länkade till tidigare... Jag tycker min moddningvar lite kul... Klockan är kvart i tre, dude. Don't expect miracles... Äsch, tyst Beeto, din ägde ju allas här, utan snack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Dålig. Du har ju bara bytt färgen. Och orka göra mer förtillfället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Och orka göra mer förtillfället Men jag tycker den var göllig jag, och jag är mer värd än panimala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Äsch, tyst Beeto, din ägde ju allas här, utan snack Asså jag tycker inte att Ebeeto's ägde allas jag ser knappt nån skillnad från orginalet och den bilden där han hade moddat... bara att han hade mörkat bilden lite... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Asså jag tycker inte att Ebeeto's ägde allas jag ser knappt nån skillnad från orginalet och den bilden där han hade moddat... bara att han hade mörkat bilden lite... Han har inte gjort ett skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Han har inte gjort ett skit Men lol.. kolla på sidan 2... han bil som är *moddad* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Asså jag tycker inte att Ebeeto's ägde allas jag ser knappt nån skillnad från orginalet och den bilden där han hade moddat... bara att han hade mörkat bilden lite... Det är precis samma bild... Lonely, lonely man... Listan på moddningar var väl rätt het ändå? Har du en dragkroksdekoration som ser ut som en Hattifnatt på din bil, kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Kolla mitt mästerverk! ORIGINAL: Ändringar: - Ny kupévärmare - Bytt olja - Ny stereo med MP3 och DVD - Otroligt snyggt paintjob på bagageluckan - Såna där solkskydd som ser ut som katter och har sugkoppar (de ligger i bagaget) - Häftig växelspaksknopp med dödskalle - Lite klotter med markeringspenna i taket över förarsätet - Dragkroksdekoration föreställande en Hattifnatt från Mumindalen - 30.000 kronor i omärkta sedlar i handskfacket - En liten katt som heter Gunvald i baksätet Vad tycks? Det var ärligt talat, den snyggaste modden som någonsin gjorts! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Det är precis samma bild... Lonely, lonely man... Listan på moddningar var väl rätt het ändå? Har du en dragkroksdekoration som ser ut som en Hattifnatt på din bil, kanske? Precis det jag menade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Precis det jag menade Ja... Va? Tss... Idiot... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Har du en dragkroksdekoration som ser ut som en Hattifnatt på din bil, kanske? Jag har massa saker i min bil... bland annat: 1. Bass Stereo 2. Nitro 3. 2 Brudar som hånglar 4. m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Ja... Va? Tss... Idiot... Menade bara början på Quoten, asså att jag tänkte säga till Tux att dom två bilderna du postade var likadana......Idiot...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Menade bara början på Quoten, asså att jag tänkte säga till Tux att dom två bilderna du postade var likadana......Idiot...... Okej. Jag förstod precis vad du snackade om där... *Fnissar lite förstrött och lägger till Alpha på sin hit list* Jag har lagt till lite tuffa grejer på min bil, men jag orkar inte lägga upp ny bild, jag är för seg: - 18-tums kromade ekerfälgar - Xenon-ljus - Måsvingedörrar - Pärlemorlack i guld/lila - Rejäl kolfibervinge - Sänkning - Fönstertoning i mörk svart - Rejält kjolpaket - Hot rod-hood med en rejäl hemi utstickande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts