darkjak Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Den här topicen e till för dig som gillar att pimpa bilar i Photoshop. Här ska du helt enkellt lägga upp dina pimpade photoshopbilar! Här nedan ser ni min. Det är från början en volvo 240. Lägg märke till att den ska få nya fälgar, kofångare lysen och lack innan den blir färdig. Har bara hunnit jobba på den i ty 5 minuter! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Vad har du gjort med den? Tagit bort bakdören eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Den här topicen e till för dig som gillar att pimpa bilar i Photoshop. Här ska du helt enkellt lägga upp dina pimpade photoshopbilar! Här nedan ser ni min. Det är från början en volvo 240. Lägg märke till att den ska få nya fälgar, kofångare lysen och lack innan den blir färdig. Har bara hunnit jobba på den i ty 5 minuter! Lägg upp orginal bilden så man kan jämföra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Här kommer min pimpade lexus! Den tog ungefär 4 timmar totalt att göra, har hållit på ganska mycket med den! Hoppas ni gillar den! Redigerad 1 juli, 2005 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Här kommer min pimpade lexus! Den tog ungefär 4 timmar totalt att göra, har hållit på ganska mycket med den! Hoppas ni gillar den! Fyfan alltså Det ser ju fan äkta ut. Förresten stavas det inte ORGINAL utan ORIGINAL Redigerad 1 juli, 2005 av PluOntS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Lägg upp orginal bilden så man kan jämföra Visst! Det som har gjorts är att Bakdörren är bortplockad, sidoblinkers och sidolister är borta och lite annat jag inte minns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Då blir man sugen på Tackleberrys gamla tråd. Ska vi inte ha en till tävling snart? on-topic: mina gamla moddar från senaste tävlingen, kom tyvär sist *snyft* Orginalet Första modden Andra modden Fan va jag suger i Photoshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Då blir man sugen på Tackleberrys gamla tråd. Ska vi inte ha en till tävling snart? on-topic: mina gamla moddar från senaste tävlingen, kom tyvär sist *snyft* Orginalet Första modden Andra modden Fan va jag suger i Photoshop Haha, lite fina var dom ju En annan skulle knappt klara att få in bilden i PhotoShop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Orginalet http://img34.imageshack.us/img34/3094/aas8jr.png Min modd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Något fel på denna tråd? Jag föreslår iaf att den bör användas istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
quiksilver Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Här kommer min pimpade lexus! Den tog ungefär 4 timmar totalt att göra, har hållit på ganska mycket med den! Hoppas ni gillar den! FAN! vad snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Den här topicen e till för dig som gillar att pimpa bilar i Photoshop. Här ska du helt enkellt lägga upp dina pimpade photoshopbilar! Här nedan ser ni min. Det är från början en volvo 240. Lägg märke till att den ska få nya fälgar, kofångare lysen och lack innan den blir färdig. Har bara hunnit jobba på den i ty 5 minuter! Kan du lägga upp orginalet tror du? edit, mssade att du gjort det redan Redigerad 1 juli, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) .yepp.. något fel på min tråd? sök nästa gång.. och nej jag tänker inte posta någon av mina bilar i denna tråd. Redigerad 1 juli, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEmade Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 MIn Escelade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 MIn Escelade... Vad är det för fönster?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Vad är det för fönster?? Tonade fönster. i WAY för grönt! Ser oerhört orealistiskt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Här kommer min pimpade lexus! Den tog ungefär 4 timmar totalt att göra, har hållit på ganska mycket med den! Hoppas ni gillar den! No offence men är du seriös med den bilden?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Orginal Min: http://img113.imageshack.us/img113/6149/corvettec6mod16fr.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Snygg!! Redigerad 2 juli, 2005 av oldsmobile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playstationman Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Här är min SAAB Redigerad 2 juli, 2005 av Playstationman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts