Absurd Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 spilling the beans (eller vad det nu heter) på tryckeriet, det är ju as-svårt. jag har lyckats att komma in till hytten men dör av policen eller de beväpnade grisarna. hjälp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 det är ett jobbigt uppdrag, eeh, ja...har inga tips men kör om det om o om igen, klarade det själv på första försöket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 5 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 då vet jag att någon har klarat det iaf. det finns allså en liten gnutta ljus för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 det sista hade jag mest problem med...försökte minst 10 ggr spilling the beans klarade jag också på första Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts