GTA_IS_BEST Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Har läst i Faqen men hittar inte en svart skåpbil BLACKVILLE som den skulle heta kan nån säga vart den finns eller peka ut på kartan Tacksam för svar!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Mitt emot det första gymet man kan träna i sök... har nog sett det på 5 ställen här på gtasajten Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_IS_BEST Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Tack så mycket hittade den till slut Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Hur noga läste du i FAQ-tråden egentligen? Detta kunde i alla fall jag hitta i FAQ:en ang inbrott: Hur startar jag inbrottstjuvuppdragen? Du måste ha klarat uppdraget "Home Invasion" av Ryder för att starta uppdragen. Hitta en Blackville (svart skåpbil). För att enkelt göra detta: Vid ditt sparställe på Orange Groove Street, gå ut. Ta första vänster, nästa höger, nästa vänster och titta på vänster sida för att hitta en. Mellan 20.00 och 06.00 kan du göra uppdragen. Tryck R3 för att börja! Hitta ett lämpligt hus. Gå in i det. Det finns en nedräknare som visar dig hur lång tid det är kvar tills solen går upp. Du måste hinna råna och lämna tillbaka sakerna innan tiden går ut. Du får 20$ per varje sak du tar. Du får även bonusar då och då. Även om det nu inte skulle funnits att läsa i FAQ:en så ska man även göra en sökning innan man frågar något. Finns massvis av trådar om detta.. *Låst* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts