kjoada Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 SPOILER När man har kommit så långt så att toreno vill att man ska köpa det övergivna flygfältet och lära sig flyga, måste man klara det för att komma vidare för jag har nämlingen inget annat uppdrag att göra utan jag sitter fast på den där förbannade flygskolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jupp du måste klara den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Ja du måste klara flygskolan, och den är inte alls så svår.. EDIT: Suck, inte var man först heller Redigerad 1 juli, 2005 av Nick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Ja du måste klara flygskolan, och den är inte alls så svår.. EDIT: Suck, inte var man först heller LÖL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zunken Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Måste man klara HELA flygskolan eller räcker det med ett flygcertifikat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Måste man klara HELA flygskolan eller räcker det med ett flygcertifikat? Hela, sitter också fast på den.. Fan det går inte att flyga på PC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Det är ju jätte-enkelt Det räcker ju med brons på allt så det bör väl inte innebära alltför stora problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zunken Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Kan någon hjälpa mig att klara hela flygskolan?GTASAsf4.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 (redigerad) Vesst kan ja la dä män du lär ha poblem på Noe (uppdraget efter) *Laddar hem* Edit:fan också var inte lika svårt när jag körde första gången! Sorry Redigerad 15 juli, 2005 av Folke_fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zunken Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Vesst kan ja la dä män du lär ha poblem på Noe (uppdraget efter) *Laddar hem* Edit:fan också var inte lika svårt när jag körde första gången! Sorry :'( Någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 (redigerad) Ska kolla vad jag kan göra Edit : Klart! Säg till om du behöver hjälp med mer.. det kommer ju lite mer flygning efter själva skolan.. men jag tror att du ska klara resten själv.. men som sakt.. säg till om du behöver hjälp.. GTASAsf4.b Redigerad 16 juli, 2005 av bogart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nola Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Ladda ner rullen, alternativt följ tipsen från http://www.gtasanandreas.net/schools/flight.php Hjälper faktiskt. Hade inga större problem att få bronze, gold var en annan femma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Oftopic, men varför vill Toreno en att man ska flyga? e oxo fast där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Oftopic, men varför vill Toreno en att man ska flyga? e oxo fast där.. Joo det undrar jag med.. Har typ en minneslucka just där när man får reda på varför man har köpt den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Tyckte flygskolan var lätt, jag hade läst så mycket om den att den skulle vara sååååå svår, så jag gick in med inställningen att jag skulle sitta fast där ett tag...men så vart inte fallet, klarade det på engång med rätt mycket guld dessutom, enda som var någorlunda svårt var när man skulle köra i cirkeln och sen landa (gjorde om det 3 gånger) lite av en besvilkelse att det var så lätt, ge mig nåt med lite utmaning i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Oftopic, men varför vill Toreno en att man ska flyga? e oxo fast där.. Det är som en förberedelse, t.e.x. att du måste flyga i uppdraget efter du klarat flygskolan. Dessutom så är det en del flygplansuppdrag efter flygskolan i storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2005 Det är som en förberedelse, t.e.x. att du måste flyga i uppdraget efter du klarat flygskolan. Dessutom så är det en del flygplansuppdrag efter flygskolan i storyn. Men jag kan ju flyga, men inte sådär petnoga me allt som Toreno vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts