The Dude Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Hur gör man i VLC om man har en video_ts-mapp med en dvd-film i och vill spela upp hela som en. Måste man hålla på med playlist då, eller kan man haxxa menyer och sånt också? Eller jag vet att man kan det men fattar inte hur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Fattar inte. Har du en DVD-skiva som du vill kolla på i VLC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Nej jag har hrm.. gjort en kopia på en DVD-film. Se screen: Redigerad 1 juli, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Nej jag har hrm.. gjort en kopia på en DVD-film. Se screen: Skulle föreslå att du mountar den packade filen med Daemon Tools, vet dock inte om inte om du har den. Beror på om de du visar på screenshotet var packade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Har ingen packad fil. Men det ska gå i VLC jag vet det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Man ska kunna starta någon av de småfilerna så kommer hela filmen att visas. Kommer inte i ihåg vilken men prova dig fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Har provat, ingen funkar. Man ska ta open DVD tror jag och sen skriva in nåt haxx innan adressen till mappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag har Media Player Classic, men det kanske är samma sak. Öppna VIDEO_TS.IFO med VLC (du får nog bråka på den lite för det, men det funkar). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts