Jump to content

Call of Duty clan

kariya
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 121
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kariya (a.ka Mr. Barnruma) tänker lägga ner klanen!!

efter 1 match. jag har förklarat för honom varför jag inte kunde men han verkar inte riktigt förstå...

kan ju fan inte lägga ner den nu :wub:

Pottzork (Mr.trorattalltingärmittfelochsitterimittrumochtyckersyndommigsjälv) har tydligen inte fattat det hela. Jag syftade inte bara på dig, Stoffe kom inte heller och jag och Maxz bestämde att vi inte skulle ha kvar klanen. Inget visat intresse verkade det som.

OM klanen ska fortsätta tänker inte jag ha ansvar för den :wub:

såfall får du ta ansvaret för den!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OM klanen ska fortsätta tänker inte jag ha ansvar för den :wub:

såfall får du ta ansvaret för den!

MEn skit i stoffe. vet inte ens vem det är. (om du är stor å stark: förlåt... om du är en liten skit : MOHAHA !!)

fortsätt ta ansvar för den dfö fan. kan itne sånt skit :wub:

hitta nån ny medlem så är saken biff

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MEn skit i stoffe. vet inte ens vem det är. (om du är stor å stark: förlåt... om du är en liten skit : MOHAHA !!)

fortsätt ta ansvar för den dfö fan. kan itne sånt skit :wub:

hitta nån ny medlem så är saken biff

Stoffe är Stoffe på sajten! En trogen medlem här!

Jaja du, jag tar inte ansvar för den :wub: den dööör ut...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stoffe är Stoffe på sajten! En trogen medlem här!

Jaja du, jag tar inte ansvar för den :wub: den dööör ut...

HM. har nog inte sett han så mycket.

varför tar du inte ansvaR? boka nåra nya clanmatchet så får vi se hur det går. om ingen dyker upp då så kan du dra upp klanen långt upp i rektum :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
HM. har nog inte sett han så mycket.

varför tar du inte ansvaR? boka nåra nya clanmatchet så får vi se hur det går. om ingen dyker upp då så kan du dra upp klanen långt upp i rektum :)

I ditt rektum? :wub:

Jaja, men då får ni vara däro!! :wub:

Redigerad av kariya
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok

Inte för att vara ond eller så men... Såna här klaner dör ut. Forum-klaner dör nästan alltid. Det är kul de tre första mötena och då menar jag kul. Men sen... Folk glömmer, folk har annat för sig.

Jag vet, jag har vart ledare för en.

Men iaf, ett par tips ska ni få. Skaffa en IRC, en hemsida senare och en flexibel tid. Alla ska säga till när de kan. Om nån skiter i det ska de ha en bra förklaring och den ska komma innan inte efteråt.

Jag kan hänka med och spela lite på nån match. Förutsatt att ni lirar originalet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Ok

Inte för att vara ond eller så men... Såna här klaner dör ut. Forum-klaner dör nästan alltid. Det är kul de tre första mötena och då menar jag kul. Men sen... Folk glömmer, folk har annat för sig.

Jag vet, jag har vart ledare för en.

Men iaf, ett par tips ska ni få. Skaffa en IRC, en hemsida senare och en flexibel tid. Alla ska säga till när de kan. Om nån skiter i det ska de ha en bra förklaring och den ska komma innan inte efteråt.

Jag kan hänka med och spela lite på nån match. Förutsatt att ni lirar originalet.

LOL (:!!!:)

Hemsida har vi, Irc kanal behöver man inte ha. Antligen går man in på en tom kanal eller så pratas man vid på att sätt t.ex. Mic.

Redigerad av kariya
Länk till kommentar
Dela på andra sidor