pottzork Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Kariya (a.ka Mr. Barnruma) tänker lägga ner klanen!! efter 1 match. jag har förklarat för honom varför jag inte kunde men han verkar inte riktigt förstå... kan ju fan inte lägga ner den nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Kariya (a.ka Mr. Barnruma) tänker lägga ner klanen!! efter 1 match. jag har förklarat för honom varför jag inte kunde men han verkar inte riktigt förstå... kan ju fan inte lägga ner den nu Pottzork (Mr.trorattalltingärmittfelochsitterimittrumochtyckersyndommigsjälv) har tydligen inte fattat det hela. Jag syftade inte bara på dig, Stoffe kom inte heller och jag och Maxz bestämde att vi inte skulle ha kvar klanen. Inget visat intresse verkade det som. OM klanen ska fortsätta tänker inte jag ha ansvar för den såfall får du ta ansvaret för den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 OM klanen ska fortsätta tänker inte jag ha ansvar för den såfall får du ta ansvaret för den! MEn skit i stoffe. vet inte ens vem det är. (om du är stor å stark: förlåt... om du är en liten skit : MOHAHA !!) fortsätt ta ansvar för den dfö fan. kan itne sånt skit hitta nån ny medlem så är saken biff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 MEn skit i stoffe. vet inte ens vem det är. (om du är stor å stark: förlåt... om du är en liten skit : MOHAHA !!) fortsätt ta ansvar för den dfö fan. kan itne sånt skit hitta nån ny medlem så är saken biff Stoffe är Stoffe på sajten! En trogen medlem här! Jaja du, jag tar inte ansvar för den den dööör ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Stoffe är Stoffe på sajten! En trogen medlem här! Jaja du, jag tar inte ansvar för den den dööör ut... HM. har nog inte sett han så mycket. varför tar du inte ansvaR? boka nåra nya clanmatchet så får vi se hur det går. om ingen dyker upp då så kan du dra upp klanen långt upp i rektum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 (redigerad) HM. har nog inte sett han så mycket. varför tar du inte ansvaR? boka nåra nya clanmatchet så får vi se hur det går. om ingen dyker upp då så kan du dra upp klanen långt upp i rektum I ditt rektum? Jaja, men då får ni vara däro!! Redigerad 8 juli, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okändsoldat Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Jag e med, jag brukar heta Jaeger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Ok Inte för att vara ond eller så men... Såna här klaner dör ut. Forum-klaner dör nästan alltid. Det är kul de tre första mötena och då menar jag kul. Men sen... Folk glömmer, folk har annat för sig. Jag vet, jag har vart ledare för en. Men iaf, ett par tips ska ni få. Skaffa en IRC, en hemsida senare och en flexibel tid. Alla ska säga till när de kan. Om nån skiter i det ska de ha en bra förklaring och den ska komma innan inte efteråt. Jag kan hänka med och spela lite på nån match. Förutsatt att ni lirar originalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 9 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 (redigerad) Ok Inte för att vara ond eller så men... Såna här klaner dör ut. Forum-klaner dör nästan alltid. Det är kul de tre första mötena och då menar jag kul. Men sen... Folk glömmer, folk har annat för sig. Jag vet, jag har vart ledare för en. Men iaf, ett par tips ska ni få. Skaffa en IRC, en hemsida senare och en flexibel tid. Alla ska säga till när de kan. Om nån skiter i det ska de ha en bra förklaring och den ska komma innan inte efteråt. Jag kan hänka med och spela lite på nån match. Förutsatt att ni lirar originalet. LOL (:!!! Hemsida har vi, Irc kanal behöver man inte ha. Antligen går man in på en tom kanal eller så pratas man vid på att sätt t.ex. Mic. Redigerad 10 juli, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2005 LOL Du vill leka rutinerad och en som alla ska se upp till. tack för råden men jag tror vi vet vad vi gör HAn är fan rutinerad. går i samma klass som han. han har ju gäjjmat sen han var 2 (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 (redigerad) http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/Gtasajtensclan.jpg Här är logan jag gjorde precis Redigerad 12 juli, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload3/Gtasajtensclan.jpg Här är logan jag gjorde precis Snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 HM. har nog inte sett han så mycket. Total Cumulative Posts 2 544 ( 0.52% of total forum posts ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 12 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Ja men pottan är ingen av de första 1000 medlemmarna så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2005 Ja men pottan är ingen av de första 1000 medlemmarna så Men ändå, har varit ganska aktiv senare också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Men ändå, har varit ganska aktiv senare också. Ja det har du faktiskt vad jag har sett! Kan ni gå in på¨Teamwarfare.com och joina S&D Laddern. TDM laddern har lagts ner så. Lösenordet är stellhell //Kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Men ändå, har varit ganska aktiv senare också. Jaha var det du, känner igen avataren haha när är nästa match då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 13 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jaha var det du, känner igen avataren haha lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Jaha var det du, känner igen avataren haha när är nästa match då? Ja när någon har Joinat S&D laddern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2005 Ja vi har träning ikväll och sen har vi en match planerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts