kariya Skrivet 6 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Du borde byta ut bilden ta nån ball. eller nått. vet inte... får kanske mitt cod imorrn. *hoppas**hoppas* Jaha, ja jag ska försöka hitta en bättre eller göra en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Vilken tid är matchen imorgon? Synd att jag inte kan komma, hoppas det går bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Vilken tid är matchen imorgon? Synd att jag inte kan komma, hoppas det går bra! Vid 10 på kvällen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Fan i helvette. Mitt har inte kommit idag heller. vänta 2-5 dagar sa dom, beställde det den 4. Då är det 4 dagar imorrn, bäst att det kommer då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Fan i helvette. Mitt har inte kommit idag heller. vänta 2-5 dagar sa dom, beställde det den 4. Då är det 4 dagar imorrn, bäst att det kommer då Den kommer imorgon! Annars gör vi som vi planerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Den kommer imorgon! Annars gör vi som vi planerat Planerat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Planerat? Spanka webhallen KÖPA DET IMORRN JIIPIE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Håller på med en hemsida i Freewebs Ingen expert när det gäller hemsidor så de får bli något lätt och lagom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Håller på med en hemsida i Freewebs Ingen expert när det gäller hemsidor så de får bli något lätt och lagom Ok, men har för mig att man kan byta namn på sidan så att den heter .tk, istället för typ www.frewebs.com/GtasajtensClan. Så att den kan heta www.GtasajtensClan.tk, även fast sidan är gjord i freewebs. Om du förstod något . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Ok, men har för mig att man kan byta namn på sidan så att den heter .tk, istället för typ www.frewebs.com/GtasajtensClan. Så att den kan heta www.GtasajtensClan.tk, även fast sidan är gjord i freewebs. Om du förstod något . Jo jag vet jag försöker hitta den sidan. www.gtasajtens.clan.com eller något sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Lycka till idag grabbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Tackar . Hoppas det fixar sig med pottzorks CoD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Tack Flanders Jag känner mig ltie snurrig i ögona, hoppas det går över senare! Jag har itne hört något från vår kära vän Pottzork, hoppas han har fått sit cod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Vår käre vän Pottzork har äntligen fått sitt CoD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Vår käre vän Pottzork har äntligen fått sitt CoD Wörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Wörd Härligt men synd att du inte kan gå och ta det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Härligt men synd att du inte kan gå och ta det Vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Vi hade ett problem nyss som fixade sig. Pottzork lyckades trycka för hårt på pushknappen så den gick av Fixat nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Vi hade ett problem nyss som fixade sig. Pottzork lyckades trycka för hårt på pushknappen så den gick av Fixat nu! Gick skivan av? Eller fodralet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2005 Gick skivan av? Eller fodralet? INget gick av förutom Pushknappen inne i fodralet. Men han fick ut skivan till sist Kom in på msn så ska jag ta ett snack med er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts