Maxz Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 De ska acceptera utmaningen först så jag vet itne när matchen är. Men Chateau är en riktigt härlig map Antagligen kommer de kasnke välja Carentan elelr något i den stilen Ok, Carentan har man ju iaf spelat ett antal gånger . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag, stoffe och Flanders spelade precis mot en clan, 3 - 3 Vi gav dem Pisk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag, stoffe och Flanders spelade precis mot en clan, 3 - 3 Vi gav dem Pisk! Visste inte att det var en klan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Visste inte att det var en klan Jo en engelsk klan. De var i 25 års åldern eller något sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jupp, vi Spankade dom!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Nu är det så här att jag har gått med en till Ladder med S&D För den andra TDM laddern är så seg Gå in och joina där det teamet också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 NU är det såhär att jag kan springa ner till webbhallen imorrn och köpa de.. men det kan resultera i att jag sitter inne å spelar resten av sommarlovet, å ja tycker jag behöver vara ute mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag piskade i dag på public! 12-0 PÅ CATCHGAMER! catch... slå det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag piskade i dag på public! 12-0 PÅ CATCHGAMER! catch... slå det Hade 10-1 en gång när jag lira där . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Helvette. de finns inte i webhallen. dom är slut var kan man annars köpa de? Call of Duty - Deluxe edition Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 (redigerad) Helvette. de finns inte i webhallen. dom är slut var kan man annars köpa de? Call of Duty - Deluxe edition CDON? BTW: Jag spelade S&D, 1V2 Piskade de där gamla gubbarna, de tyckte att jag var bra för min ålder *stolt* Redigerad 3 juli, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Kolla på Discshop, kan nog finnas där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Kolla på Discshop, kan nog finnas där. Vill till en affär, inte köpa från internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Hemma på min gata i stan när jag kör inför publik, då brukar jag skåra 50-4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Vill till en affär, inte köpa från internet Ni har väl fler spel affärer i stan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 GYR ville itne ha en clanmatch och därför flyttades vi högre upp i laddern. Men har utmanat en ny klan som har accepterat och vi har mapsen chateau och carentan http://www.teamwarfare.com/viewteam.asp?team=GtaSajtens+Clan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 GYR ville itne ha en clanmatch och därför flyttades vi högre upp i laddern. Men har utmanat en ny klan som har accepterat och vi har mapsen chateau och carentan http://www.teamwarfare.com/viewteam.asp?team=GtaSajtens+Clan TDM va? Kom på att man inte kan lira SD på Chateau... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 TDM va? Kom på att man inte kan lira SD på Chateau... Vi kör både TDM och S&D fast denna är TDM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 (redigerad) Ni kan se lite information HÄR! Om när matchen är och sådant! Tror itne de går att ha matchen för Flanders kna inte, i såfall åste vi skaffa en till ganska snabbt... Redigerad 5 juli, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Du borde byta ut bilden ta nån ball. eller nått. vet inte... får kanske mitt cod imorrn. *hoppas**hoppas* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts