kariya Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Har du nån server? TS alltså. Nej men de finns allmäna servrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 MItt är konsigt. jag har lånat det av en kompis, å hans cdkeyär överanvänd så den funkar inte. Men ja tankade en annan, å de står att den är valid å balbal. installerar. sen när jag ska gå in på någon server står det "CDKEY in use, try connect later" . Stått så 1 nån månad. Så jag installerade om hela skiten. Å de står så igen, fast med en helt annan cdkey nån som vet felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 MItt är konsigt. jag har lånat det av en kompis, å hans cdkeyär överanvänd så den funkar inte. Men ja tankade en annan, å de står att den är valid å balbal. installerar. sen när jag ska gå in på någon server står det "CDKEY in use, try connect later" . Stått så 1 nån månad. Så jag installerade om hela skiten. Å de står så igen, fast med en helt annan cdkey nån som vet felet? Vaah? Alla CD-keys du prövat är väl använda, kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Vi har ts server säg till om ni vill ha adrssen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Vi har ts server säg till om ni vill ha adrssen. Skadar väl inte, vad är IP:n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 NI osm ska vara med i clanen ska gå in på TWL (TeamwarfareLeague) Registrera er där. Därefter kan ni söka efter clanen då som heter GtaSajtens Clan eller så kan ni söka efter spelare som heter ={B-T}=Kariya då som är jag. När ni hittat klanen så ska ni först göra en viktig sak. För att man ska veta att spelet verkligen är orginalet och man har köpt det själv...ja ni fattar så ska ni gå in på en server vilken som helst. När ni är där inne så ska ni rulla ner consolen och skriva in /pb_myguid. Det kommer komma fram ett antal bokstäver och siffror. De 8 sista siffrorna eller bokstäverna ska ni kopiera. När väl har gjort det ska ni gå in på Teamwarfare och så går ni in på account Maintenance och därefter profile. Och där ska det stå lite längre ner Anti-Smurf In Game Identifiers och under ska det stå add another id. Där skriver ni in de sista 8 bokstäverna och siffrorna sen ska ni söka efter klanen och så ska ni joina. Lösenordet är stellhell ses då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Vaah? Alla CD-keys du prövat är väl använda, kanske. Men när man ska installera står det att den är valid men de fixar sig. jag ska köpa cod om 3 veckor. då kommer jag å äger alla iklanen HÅLL UT KÄRA VÄNNER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Men när man ska installera står det att den är valid men de fixar sig. jag ska köpa cod om 3 veckor. då kommer jag å äger alla iklanen HÅLL UT KÄRA VÄNNER Hehe ok Men har någon registrerat sig på TWL än? Redigerad 2 juli, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag har funderat på att byta nick från Helix. Så vilken av dessa är coolast: Helix, Hydra eller Hellhound? Eller vet ni nått annat kewlt namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Jag har funderat på att byta nick från Helix. Så vilken av dessa är coolast: Helix, Hydra eller Hellhound? Eller vet ni nått annat kewlt namn? Ta Helix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Ta Helix Jaja. Får behålla det då EDIT: Kanske har fler förslag Redigerad 2 juli, 2005 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Men när man ska installera står det att den är valid men de fixar sig. jag ska köpa cod om 3 veckor. då kommer jag å äger alla iklanen HÅLL UT KÄRA VÄNNER Varför just om 3 veckor? Kan du inte skaffa det idag :"> . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Varför just om 3 veckor? Kan du inte skaffa det idag :"> . HAr inga pengar brände mina sista på cdr skivor.. :"> men jag fyller år den 15, det är väll 3 veckor? orkar inte direkt räkna, har bara gått i ma/no klass i 1 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 HAr inga pengar brände mina sista på cdr skivor.. :"> men jag fyller år den 15, det är väll 3 veckor? orkar inte direkt räkna, har bara gått i ma/no klass i 1 år Va fan Jag skickar lite pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Ni får ta och spela lite med mig, har bara lirat lite med Kariya. Flanders också men det var bar några minuter. Sen lira jag ju med ZliPp också , men det var bara en kort stund det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Men ni får faktiskt registrera er på TWL ni som ska vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Har reggat mig nu... i klanen också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Vi ska ha vår första clan match mot Grab Your Rifle GYR Valde MP_chateau för jag gillar det, hoppas det går bra gubbs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Vi ska ha vår första clan match mot Grab Your Rifle GYR Valde MP_chateau för jag gillar det, hoppas det går bra gubbs När är matchen? Har inte spelat Chateau på riktigt länge. Tror nog inte jag har spelat den på TDm ens en gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 När är matchen? Har inte spelat Chateau på riktigt länge. Tror nog inte jag har spelat den på TDm ens en gång. De ska acceptera utmaningen först så jag vet itne när matchen är. Men Chateau är en riktigt härlig map Antagligen kommer de kasnke välja Carentan elelr något i den stilen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts