kariya Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Nope, var tankar man det, om det nu är gratis ? Jajamen, här kan du tanka det EDIT: de är gratis! Redigerad 1 juli, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Har också installerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jajamen, här kan du tanka det EDIT: de är gratis! Takar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag hade självklart varit med om jag hade haft bredband... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag hade självklart varit med om jag hade haft bredband... :'( Bor du så du kan skaffa eller ute på landet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Bor du så du kan skaffa eller ute på landet? Han kommer få i september Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Jag är gärna med om mitt CoD funkar Edit:Kariya glömde logga ut//Flandes Redigerad 1 juli, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag är gärna med om mitt CoD funkar Edit:Kariya glömde logga ut//Flandes Haha, är ni syskon eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jo tjena! Det har varit många topicar om cs klaner mm. Och så kom jag med en idè att man kanske kunde göra en CoD clan med några Gtasajten members Vet att blandannat Mazx och pKz spelar CoD. Så om någon är intresserad kan ni ju skriva det så kan vi göra ett litet team. Kom gärna med namn till clanen. Jag och Stoffe är de ända i clanen just nu Members: Kariya Pottzork Stoffe oooo? Steff3 Maxz Ehm, jag spelar inte CoD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Haha, är ni syskon eller? Nej han är min granne och ha var här inne innan idag BTW: Mitt CoD funkar Redigerad 1 juli, 2005 av Flanders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Finns det tillgång till Vent/TS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag borde få vara med o lira någon gång, jag ska nog inte joina klanen för jag är lite noobig. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag kan installera så får ni köra hela klanen mot mig. Om jag vinner köper ni bananer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag kan installera så får ni köra hela klanen mot mig. Om jag vinner köper ni bananer. Och om vi vinner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Ladda ner TeamSpeak, för de ska vi använda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Har du nån server? TS alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Och om vi vinner? Då får ni en natt med mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Då får ni en natt med mig Ok, då erhm låter jag dig hellre vinna . Men jag vill spela lite CoD nu jöh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Då får ni en natt med mig Jag blir sugen på att spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Men jag vill spela lite CoD nu jöh! Vi kan spela! (om du klarar av att lira mot n00bs :"> ) X-fire:(namn) zlipp Redigerad 1 juli, 2005 av ZliPp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts