kariya Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Jo tjena! Det har varit många topicar om cs klaner mm. Och så kom jag med en idè att man kanske kunde göra en CoD clan med några Gtasajten members Vet att blandannat Mazx och pKz spelar CoD. Så om någon är intresserad kan ni ju skriva det så kan vi göra ett litet team. Kom gärna med namn till clanen. Jag och Stoffe är de ända i clanen just nu Members: Kariya Stoffe Flanders Steff3 Maxz Redigerad 2 juli, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag är med Cod äger. ska bara installera om det för de verkar dampa i multi men jag är med ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag är med Cod äger. ska bara installera om det för de verkar dampa i multi men jag är med ffs Vad bra Vi tänker köra TDM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Härligt Vi gjorde en annan till UO men det floppade typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Härligt Vi gjorde en annan till UO men det floppade typ Ja den floppade ut. De var inte bara gtasajten members Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Vad bra Vi tänker köra TDM TDM är ju det roligaste. TDM på . vafan. hjärndöd. har inte spelat på ett tag. den där lilla banan, men typ hus å stuff. c..c.. nått. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 TDM är ju det roligaste. TDM på . vafan. hjärndöd. har inte spelat på ett tag. den där lilla banan, men typ hus å stuff. c..c.. nått. Carentan? Jag kanske är intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Rätt snygg hemsida, men ni bör nog byta färg på "BT- grejen". Rött och gult passar inte på ett gammalt papper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Rätt snygg hemsida, men ni bör nog byta färg på "BT- grejen". Rött och gult passar inte på ett gammalt papper. LOL, Jacker det där är min Call of Duty UO clan Men håller med där, de bör inte vara gult och rött där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Kan vi inte lira lite CoD nu, måste se hur ägd jag kommer att bli . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Haha, ni känner säker igen mig Spelar i :: db ::, fast vi har laggt ner nu. Så jag är på bara för att äga er lite! :: db :: megawatti är jag, spelat cod i 2 år i topclaner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Haha, ni känner säker igen mig Spelar i :: db ::, fast vi har laggt ner nu. Så jag är på bara för att äga er lite! :: db :: megawatti är jag, spelat cod i 2 år i topclaner När jag var med i SRL, så vann vi över er . Fast det var inte någon ladder-match. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 När jag var med i SRL, så vann vi över er . Fast det var inte någon ladder-match. Oooo blir ägd, och kniper käften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Installerar om nu. vi spelar sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Måste också installera, har just formaterat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jaja Bra om ni som joinar skaffar Xfire om ni inte har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Måste nog joina har ju CoD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Måste nog joina har ju CoD Gött Har du xfire? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Gött Har du xfire? Nope, var tankar man det, om det nu är gratis ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) NU har jag installerat COD. ska fixa xfire sen lirar vi Lägg upp en server då Redigerad 1 juli, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts