Kaboom Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Ja. Länk.. Notera även att jag är tackad i slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Den va dolig.. Och dom laggade fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Den va dolig.. Och dom laggade fram Klaga inte för FAN, gör det själv då, se vilket JÄVLA jobb det är. Fan, jag slutade med 3d modelering pgrund av att någon klagade helatiden på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Den va dolig.. Och dom laggade fram Tråkigt att du tycker så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Som vanligt e det kaboom som hänger med och rapporterar. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 När kan man förvänta sig första släppet? Och kommer det vara en beta eller en "riktig" version? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) När kan man förvänta sig första släppet? Och kommer det vara en beta eller en "riktig" version? Typ 1-2 månader? hoppas det inte e nån beta med massa buggar Redigerad 1 juli, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Klaga inte för FAN, gör det själv då, se vilket JÄVLA jobb det är. Fan, jag slutade med 3d modelering pgrund av att någon klagade helatiden på mig. Du sög väl antagligen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Klaga inte för FAN, gör det själv då, se vilket JÄVLA jobb det är. Fan, jag slutade med 3d modelering pgrund av att någon klagade helatiden på mig. 1. Vi är trevliga mot varandra. Inga personangrepp. ANVÄND ETT VÅRDAT SPRÅK. Snälla, Använd ett vårdat språk! Annars händer det otrevliga saker.. Även om du är arg eller ledssen över att nån klagade på dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Såg kul ut men synd att dom andra playerserna laggade :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Du sög väl antagligen.... Totalt onödig kommentar. Nu drar vi upp humöret Annars bidrar sånt här till en sämre relation mellan användarna. Vilket i sin tur bidrar till påhopp m.m vilket bryter starkt mot reglerna. Come on people. You can do it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Du sög väl antagligen.... Det tror jag ja inte gjorde, vann en tävling för snyggaste cod mapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kagol Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Det var massor med buggar o sånt men ändå. Det var ju bara första versionen, Om dom rättar till lite buggar så ska det nog bli bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Det tror jag ja inte gjorde, vann en tävling för snyggaste cod mapen. CoD? Call Of Duty? duuu.. Jag har också kommit #1 med min map... Ontopic: Verkar tufft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts