Mr.Magic Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) 1.Hur gör man så att två filmsnuttar spelas breved varrandra? Redigerad 16 juli, 2005 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Skit i det jag ska åka till min pappa om 10 minuter sen ska jag till Grekland Bye bye Gtasajten. Ha så trevligt! Men du behövde ju inte editera bort texten,eftersom att du kommer ju tillbaks snart antagligen och då har väl en del personer skrivit lite tips till dig i denna topic! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Ha det så bra. //MR Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Men du behövde ju inte editera bort texten,eftersom att du kommer ju tillbaks snart antagligen och då har väl en del personer skrivit lite tips till dig i denna topic! Haha, Tänkte inte på det men jag skriver en ny då: 1.Hur skriver man t.ex sitt namn så att det står i ett hörn när filmen rullar? när jag försöker blir det bara en svart bild där det står Mr.Magic i hörnet. Jag vill att det ska stå på filmen om ni fattar vad jag menar. 2.Vad heter effekten som gör att bilderna går in i varandra? Kommer fler frågor snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 15 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Till Vegas 6.0 skulle också vara bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 15 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2005 Finns det 6.0 nu också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts