Stoffe Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Vet nån varför mina låtar som jag lagt in i "User Tracks" mappen, inte funkar? På den egna radiokanalen är det bara reklam, inget annat... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Det måste väll vara .MP3 eller .WAW enda förklaraingen jag kan komma på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Du ska göra genvägar till mp3-filerna, inte bara lägga in dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Gå in på options och sedan sound eller vad fan det heter och sedan user tracks.... och sedan rescan eller scan eller vad det står.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Gå in på options och sedan sound eller vad fan det heter och sedan user tracks.... och sedan rescan eller scan eller vad det står.. .jepp.. det fick jag göra för att det skulle funka.. och man måste göra det innan man laddar ett spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Nu har jag gjort allt det som ni sa, men det fungerar fortfarande inte. Finns det nått annat man an göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag gjorde genvägar till låtarna och sen scannade dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag gjorde genvägar till låtarna och sen scannade dom. Precis det jag gjorde också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Du måste trycka scan user tracks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Secret Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag hade oxå problem med det. JAg la in genvägar i user mappen. Men jag läste i readme filen tror jag att man va tvungen att ha senaste Media Playen. d.v.s 9 + ? Och Quicktime installat När jag installa det så funka det för mig iaf Och scanna dom självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag måste scana mina varje gång jag har gått ut ur spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag måste scana mina varje gång jag har gått ut ur spelet Man kan ställa in så att det scannas automatisk varje gång spelet startas, men det tar längre tid att starta spelet då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag hade oxå problem med det. JAg la in genvägar i user mappen. Men jag läste i readme filen tror jag att man va tvungen att ha senaste Media Playen. d.v.s 9 + ? Och Quicktime installat När jag installa det så funka det för mig iaf Och scanna dom självklart Ok! Har inte Quicktime, det var nog därför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts